728 x 90

آمد بهارجان‌ها ای شاخ تر به رقص آ / نسترن عنبری

آمد بهارجان‌ها ای شاخ تر به رقص آ / نسترن عنبری
آمد بهارجان‌ها ای شاخ تر به رقص آ / نسترن عنبری

اولین پست روزرنگ در سال جدید درباره تصویرسازی بیلبوردهای نوروزی و فضاهای محیطی در سطح شهر تهران است که توسط نسترن عنبری و به سفارش سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شده است. نسترن درباره روند اجرا و شکل گیری ایده می گوید:

“ایده های نوروزی براساس المان های نوروزی و حال و هوایی که  نزدیک عید همیشه الهام بخش ایده هاست شکل میگیرند که بیشتر در آنها فضای شاد،حس طراوت و زنده بودن،رشد و شکوفایی مد نظر هست.
ایده های اصلی ابتدا  نوشته می شوند و از دل کلمات، کلمات جدید تر و در نهایت به شکل بصری تبدیل می شوند.

در  تمام آثار تصویری که تا به الان تولید کرده ام متاثر از نگاه خاصی نبوده ام و فقط گاهی از آثار دیگران الهام گرفته ام و  سعی کرده ام به شیوه و نگاه خودم آن کارها را باز آفرینی کنم، مثلا در یکی از بیلبورد ها (کار بهار خونه دل تکوندنه) از ترکیب مینیاتور بهزاد و خانه های پرویز کلانتری برای ایده ای که داشتم استفاده کردم
در مورد آثارم از اینکه  مردم با اثری هنری در شهر مواجه می شوند و باعث بالا بردن سواد بصری آنها هر چند ناچیز می شود خوشحال می شوم.

مهمترین چالشی که در حین کار با آن درگیر بودم  انجام کار خوب و ایجاد حال خوب برای مردم بود، چون این پروژه از جمله کارهایی بود که طیف وسیع تری از مخاطب را  شامل می شود  و چیزی که بتواند در عین زیبایی و رعایت اصول با مخاطب هم ارتباط خوبی برقرار کند چالش محسوب می شود.”

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر