728 x 90

زندگی در مسیر تصویرسازی / پریا لرستانی

زندگی در مسیر تصویرسازی / پریا لرستانی
زندگی در مسیر تصویرسازی / پریا لرستانی

در خانواده‌ای فرهنگی متولد شده‌ام و جزو آن دسته از کودکانی بودم که عاشق کتاب هستند و از میان تمام کتاب‌هایم شازده کوچولو و ماه پیشانی را بیشتر از بقیه دوست داشتم…

همیشه آرزوی “اخترشناس” شدن را در سر داشتم و کتاب شازده کوچولو همه جا همراهم بود؛ اما علاقه‌ام به کتاب‌های تصویری در نهایت به فراگیری نگارگری در سن ۱۲ سالگی انجامید و تا سن ۱۵ سالگی به میزانی از تسلط در این هنر رسیده بودم که به آموزش نگارگری در مراکز خصوصی مشغول شدم؛ پس از آن، دوران هنرستان و دانشگاه را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته گرافیک ادامه دادم.

با تمام این‌ها، تا سال‌های اخیر به شناخت و درک درستی از مسیر کاری خود نرسیده بودم و تنها به کسب تجربه در رشته‌های مختلف هنری می‌پرداختم؛ نهایتا فراگیری تصویرگری را از سال ۹۴ آغاز کردم و در همان ابتدای کار، آثارم مورد لطف و توجه مخاطبان قرار گرفت.

اولین فعالیت حرفه‌ای من در این زمینه، تصویرگری “جلد کتاب” بود و بعد از آن تا به امروز چندین کتاب و جلد را برای ناشران و گروه‌های سنی مختلف تصویرگری کرده‌ام.

این روزها تمام وقتم را به تصویرگری کتاب می‌پردازم و البته که هنوز هم باید تجربه کنم و کیفیت کارم را از هر نظر بهبود ببخشم؛ پس همچنان راه درازی در پیش دارم…»

پریا لرستانی متولد ۱۳۶۸ کرمانشاه، دانشجوی کارشناسی ارشد گرافیک و عضو پیوسته انجمن تصویرگران ایران است.

تصاویر :


 

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر