728 x 90

جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان

جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان
جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان

علی عباس داوودنیا، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان، از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر در کردستان خبر داد.

به گزارش سایت ایران کارتون به نقل از خبرنگار مهر، علی عباس داوودنیا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران و همه آزادی خواهان دنیا داشته است و با استفاده از زبان هنر می‌توان این دستاوردها را به نسل‌های آینده ساز جامعه منتقل کرد.

وی افزود: هنر کارتون و کاریکاتور یک هنر جهانی بوده و با بهره‌گیری از این هنر جهانی می‌توان آثاری منطبق با ارزش‌های اسلامی و انقلابی را خلق کرد.

داوودنیا اعلام کرد: انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان برای چهارمین سال متوالی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور ویژه دهه فجر را برگزار می‌کند.

وی به محورهای برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی، استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، جبهه مقاومت و اتحاد آزادی خواهان دنیا در برابر جبهه استکبار، انقلاب اسلامی و تمدن سازی جهانی، مکتب حاج قاسم سلیمانی و خودباوری جوانان مسلمان از جمله محورهای این جشنواره است.

وی همچنین به شرایط جشنواره اشاره و بیان کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر بخش حداکثر شش اثر ارسال کند و آثار ارسالی نباید قبلاً برنده جایزه‌ای شده باشد، اما می‌تواند منتشرشده باشد.

 وی اعلام کرد: مهلت ارسال آثار به‌هیچ‌عنوان قابل تمدید نبوده و از هنرمندان تقاضا می‌شود در مهلت ذکرشده نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان کردستان آخرین‌مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۱۸ بهمن‌ماه جاری و تاریخ داوری آثار را ۱۹ همین ماه عنوان کرد و افزود: ۲۰ بهمن‌ماه جاری هم نتایج داوری آثار اعلام و نمایشگاهی از آثار منتخب برپا خواهد شد.

وی یادآور شد: هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست کشور می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی kurdewaricartoon@gmail.com ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از فراخوان این جشنواره با شماره تماس ۰۸۷۳۳۲۹۱۱۷۸ تماس بگیرند.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر