728 x 90

استیکرهای صادق هدایت / عارف نیازی

استیکرهای صادق هدایت / عارف نیازی
استیکرهای صادق هدایت / عارف نیازی

عارف نیازی، پرتره‌نگار و کارتونیست متولد ۱۳۷۴ کرمانشاه است. نیازی با کمک نقاشی دیجیتال به اجرای پروژه استیکرهایی با نام «صادق هدایت»پرداخته است.یادداشتی کوتاه از او به نقل از سایت روز رنگ درباره این پروژه به همراه استیکرهایش از این نویسنده مطرح معاصرایرانی درذیل می آید:

 

«چند سالی است که تمرکزخود را روی پرتره قرار داده‌ام و بیشتر طرح‌هایم به مطالعه چهره‌ها اختصاص دارد‌. درطول این مدت، برای اجرای آثارم در زمینه نقاشی، تصویرسازی، کارتون‌ و کاریکاتورها از ابزارها، تکنیک‌ها و متریال‌های مختلفی کمک گرفته‌ام که نقاشی دیجیتال یکی از آنها بود که در اجرای پروژه استیکرهایی با نام «صادق هدایت» از آن استفاده کردم.

در انتخاب سوژه برای ایجاد استیکر، ابتدا سراغ شخصیت های مشهوری در زمینه ادب و فرهنگ و هنر رفتم و در نهایت، کاراکتری را انتخاب کردم که شاید پتانسیل‌ خوبی برای ایجاد انواع حالات یک پکیج استیکر داشت. در رنگ‌آمیزی و فیگورهای مختلف استیکرها هم، استانداردهای یک استیکر را با توجه به نمونه‌های منتشرشده رعایت کردم به گونه‌ای که بتوان آن را درکنار استیکرهای استاندارد و پیشنهاد شده برنامه‌ای همچون تلگرام قرار داد.»

 

استیکرهای صادق هدایت اثر عارف نیازی :

 

 

نمونه کاربرد استیکرها درفضای مجازی :

 

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر