728 x 90

حل مشکل ویزای مسعود شجاعی برای سفر به صربستان

حل مشکل ویزای مسعود شجاعی برای سفر به صربستان
حل مشکل ویزای مسعود شجاعی برای سفر به صربستان

در پی دعوت آقای اسپیرو رادلویچ مسئول مسابقه بین المللی کارتون ضد جنگ در کشور صربستان ، مشکل و سوء تفاهمی در گرفتن ویزا به وجود آمده بود که با دعوت مسعود شجاعی طباطبایی به سفارت صربستان و گفتگو با آقای دراگان تودوروویچ سفیر محترم این کشور این مشکل حل شد و بلافاصله ویزای این هنرمند صادر گردید.

اما با توجه به پیک بالای کرونا در ایران و پروسه زمانبر تاییدیه تست کرونا قرار شد که داوری این مسابقه به شکل اینترنتی انجام شود و سفر این  هنرمند در ماه اکتبر صورت بگیرد. در واقع ماه اکتبر ۲۰۲۱ (مهرماه ۱۴۰۰) زمان برگزاری مراسم اهدای جوایز این مسابقه است که از هنرمندان و نمایندگان و سفرای کشورهای مختلف دعوت به عمل می آید تا در بزرگداشت قربانیان جنگ جهانی دوم در شهر کراگوجواچ (که بعد از جنگ جهانی دوم این شهر به عنوان نماد جنگ معرفی شد) دور هم جمع شوند و بعد از مراسمی در کنار بنای یادبود بزرگی در مرکز این شهر، مراسم افتتاح نمایشگاه و  اهدای جوایز انجام گردد.

شایان ذکر است که مسعود شجاعی طباطبایی، کارتونیست و کاریکاتوریست ایرانی، رییس هیئت داوران  بیست ویکمین مسابقه دوسالانه بین المللی کارتون ضد جنگ صربستان است.

با مذاکرات انجام شده، قرار است یک نمایشگاه به شکل جنبی از آثار ضد جنگ این هنرمند نیز در محل نمایشگاه این آثار در شهر کراگوجواچ در صربستان برگزار شود.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر