728 x 90

پخش مجموعه پویانمایی همه جوره ماجرا در شبکه 2

پخش مجموعه پویانمایی همه جوره ماجرا در شبکه 2
پخش مجموعه پویانمایی همه جوره ماجرا در شبکه 2

مجموعه پویانمایی « همه جوره ماجرا» تولید مرکز صبا برای گروه سنی خردسال به پایان رسید و 26 قسمت آن نوروز 99 برای پخش از تلویزیون در اختیار شبکه‌های مختلف سیما قرار گرفت وهم اکنون نیز از شبکه دوم سیما درحال پخش است.

این مجموعه به تهیه کنندگی زیبا کشوری و کارگردانی صمد غلام‌زاده هم اکنون نیز از شبکه دوم سیما درحال پخش است و شامل گروهی از حیوانات جنگل مانند شیر، فیل، گوره خر، زرافه و فلامینگو و... هستند که در کنار برکه‌ای زندگی می‌کنند.

آنها در اتفاقاتی که برای دیگر حیوانات رخ می‌دهد، بی تفاوت نیستند و سعی می‌کنند تا به کمک همدیگر آن مشکل را رفع کنند. این اتفاق می‌تواند یک حادثه طبیعی باشد یا یک ناراحتی روحی و دلگیری از یکدیگر، اکثر داستان‌های این مجموعه در محیطی جنگلی رخ می‌دهد که با زبان طنز موجود در کاراکترها و داستان برای مخاطب کودک بسیار جذاب و دلنشین می‌شود.

در این مجموعه سعی شده است علاوه بر روایت داستان هایی شیرین، حس نوع دوستی مهربانی و کمک به یکدیگر ترویج داده شود. همچنین توجه بسیار زیاد به اخلاقیات و حسن رفتار در داستان ها باعث می شود تا مخاطبان این مجموعه (خردسالان) به اهمیت و تربیت آن توجه کنند و تاثیر بپذیرند.

همچنین مخاطب این مجموعه با عمل و عکس العمل و محیط پیرامونی خود مانند: جاذبه، ماه، تاریکی و مکان‌های مختلف و شرایط آنها آشنا می‌شود و با موضوعات اخلاق مدارانه مبتنی بر تکنیک و طنز وارد دنیای آنها می‌شود.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر