728 x 90

جشنواره کارتون وکاریکاتور مروارید در صدف

جشنواره کارتون وکاریکاتور مروارید در صدف
جشنواره کارتون وکاریکاتور مروارید در صدف

علی عباس داوود نیا، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان، از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری مروارید در صدف با محوریت عکس، پوستر، کارتون و کاریکاتور در این استان خبر داد.

به گزارش سایت ایران کارتون به نقل از خبرگزاری مهر ، بنا بر اعلام روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، علی عباس داوود نیا گفت: سازمان بسیج هنرمندان کردستان در راستای اهمیت عفاف و حجاب در تقویت ایمان و ارزش‌های اسلامی و حفظ بنیان خانواده‌ها و به مناسبت هفته عفاف و حجاب، جشنواره فرهنگی هنری با عنوان مروارید در صدف با محوریت عکس، پوستر، کارتون و کاریکاتور برگزار می‌کند.

وی با اشاره به شرایط عمومی شرکت کنندگان در جشنواره، افزود: هر نفر می‌تواند حداکثر سه اثر هنری به دبیر خانه جشنواره ارسال نماید و تکنیک‌های ارسالی در هر رشته باید با تکنیک و شرایط عمومی جشنواره منطبق باشد.

داود نیا افزود: آثار هنری پس از داوری در نمایشگاه تلفیقی در معرض دید عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان گفت: به سه اثر هنری در هر رشته، که از کیفیت مناسبی برخوردار باشد به انتخاب هیئت داوران جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

وی در پایان مهلت ارسال آثار را تا هجدهم تیر ماه اعلام کرد و افزود: علاقمندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان تلگرام و سروش به شماره ۰۹۳۵۲۵۰۳۴۱۸ و یا به آدرس دبیر خانه سنندج - میدان بسیج - خیابان توحید - مجتمع فرهنگی سازمان بسیج هنرمندان کردستان ارسال نمایند.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر