728 x 90

معرفی مایون فیلوز و تصویرسازی های خیالی اش

معرفی مایون فیلوز و تصویرسازی های خیالی اش
معرفی مایون فیلوز و تصویرسازی های خیالی اش

 مایون فیلوز (MAIWENN PHILOUZE)، تصویرگر و طراح، علاقه مند به دنیایی خیالی است. او در سال ۲۰۱۰، مدرک تاریخ هنر خود را دریافت کرد و در سال ۲۰۱۳ از دانشگاه LISA (دانشکده هنر و طراحی کاربردی) فارغ التحصیل شد و اکنون در رن (Rennes) مرکز ایالت بروتاین فرانسه زندگی می‌کند. مایون عاشق طراحی ، ترسیم و مستندهای مربوط به اسرار جهان است.مایون فیلوز، خالق آثاری ظریف و تصویرسازی‌های زیبایی است که تاریخچه هنر و نیز انواع مستندها (علمی، تاریخی، هنری و غیره) یکی از منابع اصلی او برای الهام گیری است.

سبک تصویرسازی فیلوز، واقع گرایی با ابزار مداد است . او آن قدر روی تصاویر کار می‌کند تا به نتیجه‌ای واقعی و دلخواه برسد و سپس جزئیات نهایی کار خود را را در فتوشاپ به کمک دوستانش ترسیم می‌کند.

«داستان‌های روکا» (R O C C A stories)، کتابی در باره سنگ‌ها، طبیعت و مخلوقات آن است. این کتاب به عنوان یک پروژه شخصی طراحی و اجرا شده است که تصاویر آن را خانم «مایون فیلوز» انجام داده است،


 صفحه آرایی (9) صفحه آرایی (8) صفحه آرایی (10) صفحه آرایی (11) صفحه آرایی صفحه آرایی (2) صفحه آرایی (3) صفحه آرایی (4) صفحه آرایی (5) صفحه آرایی (6) صفحه آرایی (1)

صفحه آرایی (7)

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر