728 x 90

برگزیدگان تصویرگری کتاب جدید جی.کی.رولینگ

برگزیدگان تصویرگری کتاب جدید جی.کی.رولینگ
برگزیدگان تصویرگری کتاب جدید جی.کی.رولینگ

برترین‌ آثار نوجوانان شرکت‌کننده در رقابت تصویرگری رمان «ایکاباگ»، جدیدترین اثر جی.کی.رولینگ، خالق مجموعه «هری‌پاتر»، انتخاب و معرفی شدند. 

به گزارش سایت ایران کارتون، گروه فرهنگی ایرنا به نقل از تارنمای ایکاباگ آورده است : از بین دهها هزار اثر ارسالی، ۳۴ اثر به عنوان برندگان مسابقه تصویرگری رمان ایکاباگ انتخاب شدند. 

ایکاباگ، اولین رمان جی.کی. رولینگ، خالق دنیای جادویی هری‌پاتر، در ژانر کودک است که نسخه کامل چاپی، الکترونیکی و صوتی ایکاباگ دهم نوامبر (۲۰ آبان ۹۹) به زبان انگلیسی منتشر شد. 

رولینگ چندی پیش از هنرمندان بین ۷ تا ۱۲ سال دعوت کرد شانس خود را برای چاپ نقاشی‌های شان در این کتاب امتحان کنند. کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در آمریکا و کانادا نیز با ارسال بیش از ۴۲ هزار اثر از این پیشنهاد استقبال کردند؛ آثاری که به گفته متولیان این مسابقه کیفیت، تنوع و تخیل بی‌نظیری را به نمایش گذاشتند.

 

در ادامه منتخبی از ۳۴ اثر برگزیده این رقابت را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

رولینگ، نوشتن ایکاباگ را همزمان با تکمیل مجموعه هری‌پاتر آغاز کرد و تصمیم داشت آن را پس از انتشار هفتمین و آخرین کتاب از این مجموعه، روانه بازار کند اما بعدها از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد و پیش‌نویس این کتاب را برای نزدیک به یک دهه کنار گذاشت.

به گفته این نویسنده انگلیسی، کتاب جدیدش داستانی درباره حقیقت و سوءاستفاده از قدرت در یک سرزمین خیالی است که درون‌مایه آن به زمان و مکان خاصی محدود نیست و الزاما نمی‌توان خوانشی کرونایی از آن داشت.

رولینگ  همه سود حاصل از فروش این کتاب را به گروه‌هایی که از شیوع کرونا خسارت دیده‌اند، اهدا می‌کند.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر