728 x 90

اکران نسخه جدید انیمیشن تور جهانی ترول‌ها

اکران نسخه جدید انیمیشن تور جهانی ترول‌ها
اکران نسخه جدید انیمیشن تور جهانی ترول‌ها

انیمیشن سینمایی«تور جهانی ترول‌ها»، اثر«والت دورن» ، که سال ۲۰۱۶ با فروش فاجعه بار ۲ میلیون دلاری روبرو بود و این اتفاق، شکستی عظیم برای کمپانی فیلم سازی «دریم ورکس» رقم زد، جدیدترین مجموعه تصاویرش منتشر شد و بار دیگر آماده اکران در سینماها می شود.

به گزارش سایت ایران کارتون به نقل از خبرگزاری میزان، این اثر، انیمیشنی کمدی موزیکال محصول دریم‌ورکس است و در آن از صدای بازیگرانی چون جاستین تیمبرلیک، جیمز کوردن، آنا کندریک، جیمز کوردن و ریچل بلوم در آن استفاده‌ شده‌ و تاریخ اکران این انیمیشن،۱۷ آوریل ۲۰۲۰ است.
این انیمیشن، چهار سال بعد از ترول ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد، پاپی و برنچ کشف می‌کنند که آن‌ها جزو شش قبیله مختلف ترول هستند که در ۶ کشور مختلف پراکنده شده اند، و هرکدام به یکی از اشکال موسیقی اختصاص دارند از جمله: پاپ، فانک، کلاسیک، تکنو، کانتری و راک، بنابراین آن‌ها با دنیای بزرگتری رو به رو خواهند بود.

ملکه بارب، به کمک پدرش کینگ ترش، یکی از اعضای پادشاهی بزرگ، می‌خواهد انواع موسیقی دیگر را نابود کند و تنها پادشاهی خودش پا بر جا باشد و راک سلطنت کند.

Justin Timberlake and Anna Kendrick in Trolls World Tour (2020)

پاپی و دوستانش با همکاری یکدیگر و بقیه ترول‌ها سعی دارند تا جهان را نجات دهند و در مقابل بارب قرار بگیرند. زندگی ترول‌ها بسیار شاد و هیجان انگیز است و آن‌ها مدام در حال آهنگ خواندن و شادی کردن هستند، و پاپی شادترین و محتاط‌ترین ترول متولد شده در دنیای ترول‌ها است.

آنا کندریک به عنوان پاپی، جاستین تیمبرلیک به عنوان شعبه، استر دین به عنوان Legsly، ایکنا پاپ به عنوان ساتن و چنیل، کونال نایار به عنوان گای الماس، کنان تامپسون در نقش Tiny Diamond، ران فونچ به عنوان کوپر، جیمز کوردن به عنوان بیگی، آنتونی راموس به عنوان کینگ ترولکس و گوستاوو دادامل در نقش ترولزارت صداپیشگی را بر عهده دارند.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر