728 x 90

کمدین آمریکایی در کارتونی انتقادی به ترامپ تاخت

کمدین آمریکایی در کارتونی انتقادی به ترامپ تاخت
کمدین آمریکایی در کارتونی انتقادی به ترامپ تاخت

جیم کری ، هنرپیشه نامدار هالیوودی، با انتشار یک کارتون انتقادی از فریبکاری‌ها و ضعف مدیریتی ترامپ در برخورد با بحران کرونا انتقاد کرد.

به گزارش سایت ایران کارتون به نقل از ایرنا ، پایگاه اینترنتی رپ، جدیدترین کاریکاتور سیاسی جیم کری، سیاست‌های ترامپ و پوشش خبری مغرضانه شبکه محافظه‌کار فاکس نیوز را هدف قرار داده است. در این کاریکاتور خانواده‌ای تصویر شده‌اند که با چشم‌بندهایی با آرم فاکس نیوز از همه جا بی خبر به سمت اتوبوسی حرکت می‌کنند که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پشت فرمانش است.

 

کری در گوشه‌ای از این کاریکاتور می‌نویسد: وقتی مردم آمریکا به ماسک نیاز داشتند، فاکس نیوز به آن‌ها چشم‌بند زد.

پوشش خبری تحولات مربوط به کرونا در فاکس نیوز مورد انتقادات فراوان قرار گرفته است. ماه گذشته گروهی در واشنگتن از این شبکه شکایت کردند با این امید که حکمی بگیرند تا این رسانه را از انتشار مضامین دروغ بازدارد. گروهی متشکل از ۷۴ استاد روزنامه‌نگاری نیز نامه‌ای را امضا کردند که پوشش خبری فاکس نیوز از کرونا را تهدیدی برای سلامت عمومی خوانده بود.

برخی از مجریان این شبکه به طور خاص در مظان انتقادات قرار گرفتند. تریش ریگان مجری سابق برنامه فاکس بیزینس در ماه مارس مدعی شد که همه‎‌گیری کرونا تلاش دیگری برای استیضاح ترامپ است، اظهارنظری که باعث جدایی وی از این شبکه شد.

این دومین انتقاد آشکار جیم کری از نحوه مدیریت بحران کرونا توسط چهره‌های سیاسی و رسانه‌ای در یک هفته گذشته بود. این کمدین پرآوازه دوشنبه گذشته کاریکاتور انتقادی دیگری را منتشر کرد که نشان می‌داد فرشته مرگ به توان ترامپ و حزب جمهوری خواه برای دوبرابر کردن آمار مرگ و میر، حسادت می‌کند!

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر