728 x 90

معرفی انیمیشن‌های امسال اسکار

معرفی انیمیشن‌های امسال اسکار
معرفی انیمیشن‌های امسال اسکار

آکادمی اسکارفیلم‌های پذیرفته شده در بخش بین‌المللی، انیمیشن و مستند ۲۰۲۱ را منتشر کرد.

به گزارش  سایت ایران کارتون ، خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی آورده است : فهرست رسمی فیلم‌هایی که از سوی اسکار برای شرکت در بخش‌های مستند بلند، انیمیشن بلند و فیلم بلند بین‌المللی اسکار ۲۰۲۱ پذیرفته شده‌اند، اعلام شد.

این در حالی است که برخی از این فیلم‌ها هنوز اکران نشده‌اند و باید همه طبق شرایط اسکار پیش برودند تا بتوانند وارد مرحله رای‌گیری شوند.

در بخش فیلم بلند انیمیشن نیز ۲۷ فیلم واجد شرایط شناخته شدند. سال پیش در این بخش ۳۲ فیلم حضور داشتند و رکورد این بخش هنوز متعلق به سال پیش است. در میان این رقبا، «روح» کمپانی پیکسار تاکنون بیش از ۱۸ جایزه از جوایز منتقدان را دریافت کرده است. از دیگر فیلم‌های مطرح انیمیشن می‌توان از «بالای ماه»، «ترول‌ها: تور جهانی»، «گرگ گردان‌ها» و «به پیش» نام برد. تا ۵ مارس ۵ نامزد نهایی این بخش به رای اعضای اسکار انتخاب می‌شوند که شامل اعضای شاخه انیمیشن و هر یک از اعضای دیگر بخش‌ها که تمایل به رای دادن در این بخش دارند می‌شود. سال پیش افرادی می‌توانستند رای بدهند که حداقل نیمی از فیلم‌های حاضر را تماشا کرده باشند. به این ترتیب امسال نیز باید حداقل ۱۴ فیلم را تماشا کرده باشند تا بتوانند در این بخش رای بدهند.

قابل توجه است، ۱۵مارس اسامی نامزدهای منتخب برای شرکت در رقابت اسکار نود و سوم اعلام می‌شود و مراسم اسکار هم  ۲۵ آوریل برگزار می‌شود.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر