728 x 90

کلاوس بهترین انیمیشن سال جوایز آنی شد

کلاوس بهترین انیمیشن سال جوایز آنی شد
کلاوس بهترین انیمیشن سال جوایز آنی شد

انیمیشن بلند«کلاوس»،عنوان بهترین انیمیشن سال ۲۰۱۹ جوایز«آنی»را ،که به معرفی بهترین‌های انیمیشن هرسال اختصاص دارد،کسب کرد.

به گزارش سایت ایران کارتون به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل ازهالیوود ریپورتر، در مراسم جوایز آنی، کمپانی نتفلیکس با انیمیشن «کلاوس»،موفق به کسب ۷ جایزه ازجمله بهترین انیمیشن بلند و بهترین کارگردانی شد و انیمیشن «بدنم را گم کرده‌ام»نیز۳ جایزه ازجمله بهترین انیمیشن بلند مستقل را ازآن خود کرد.

«کلاوس» که ساخته «سرخیو پابلوس» است، اولین انیمیشن بلند نتفلیکس است که به عنوان برنده شگفت‌انگیز جوایز آنی شناخته شد.

این مراسم که هر سال ازسوی انجمن بین‌المللی فیلم انیمیشن (آسیفا-هالیوود) برگزار می‌شود، بهترین انیمیشن‌های سال را انتخاب می‌کند.

شب پیش «کلاوس» موفق شد تا ۷ جایزه ازجوایز آنی ۲۰۲۰ شامل : بهترین انیمیشن بلند، کارگردانی، تدوین، طراحی تولید، طراحی شخصیت و استوری بورد را از آن خود کند.به این ترتیب شب فوق‌العاده‌ای برای نت‌فلیکس رقم خورد. درعین حال انیمیشن دیگری که در رقابت اسکار جای دارد یعنی «بدنم را گم کرده‌ام» نیز ۳ جایزه دریافت کرد که شامل بهترین انیمیشن بلند مستقل، نویسندگی و موسیقی می‌شود.

هر دوی این انیمیشن‌ها در رقابت اسکارجای دارند و دیگر رقبای آن‌ها در اسکار شامل «داستان اسباب بازی ۴»، «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید: جهان پنهان» و «حلقه پنهان» تقریباً مراسم دیشب را با دست خالی ترک کردند و «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید» یک جایزه بهترین تولید ویژه را برد.

«یخ زده ۲» که بیشترین نامزدی را کسب کرده بود، ۲ جایزه برای تدوین افکت و صدادریافت کرد. «انتقام جویان: پایان بازی» هم جایزه طراحی شخصیت در یک فیلم لایو اکشن را ازآن خود کرد.

«عمو توماس» نیزبه عنوان برنده انیمیشن کوتاه انتخاب شد و جایزه بهترین کارگردانی انیمیشن تلویزیونی هم  به «میکی ماوس دیزنی» اهدا شد.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر