728 x 90

انیمیشن تعاملی بتمن در راه است

انیمیشن تعاملی بتمن در راه است
انیمیشن تعاملی بتمن در راه است

استودیو فیلمسازی «برادران وارنر» نسخه تعاملی و بیننده محور انیمیشن «بتمن» را می‌سازد.

به گزارش سایت ایران کارتون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سی‌نت (Cnet)، پیش‌پرده انیمیشن بتمن: مرگ در خانواده (Batman: Death in the Family) که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد این انیمیشن نیز مثل فیلم بندراسنچ (Bandersnatch) مجموعه آینه سیاه نتفلیکس، تعاملی است.

در فیلم و سریال‌های تعاملی یا اینتراکتیو (interactive) بیننده می‌تواند با انتخابهای خود و تصمیماتی که در بخش‌های مختلف می‌گیرد بر روند داستان تاثیر گذاشته و مسیر پیشرفت ماجرا را تغییر دهد.

به این ترتیب انیمیشن جدید برادران وارنر، داستان بتمن زیر نقاب قرمز محصول سال ۲۰۱۰ را بازگو می‌کند با این تفاوت که این بار این شما هستید که درباره اتفاقات داستان از جمله مرگ رابین تصمیم می‌گیرید.

این انیمیشن که شامل پنج بخش کوتاه است چندین پایان متفاوت دارد و بیننده مسیر ماجراجویی‌های بتمن را انتخاب می‌کند.

استودیوی برادران وارنر با انتشار بیانیه‌ای گفت: در انیمیشن جدید، جیسون تاد دستیار بتمن به دست جوکر به قتل نرسیده و بتمن، رابین و جوکر با انتخابهای متفاوت بینندگان که کنترل داستان را در اختیار دارند، با سرنوشت‌های جدید و غافلگیر کننده روبه‌رو خواهند شد.

در این انیمیشن، شخصیت‌های بتمن، جیسون تاد جوان و جوکر به ترتیب توسط بروس گرین‌وود، وینسنت مارتلا و جان دی ماجیو صداگذاری می‌شود.

نسخه تعاملی انیمیشن بتمن پاییز امسال در کیفیت بلوری (Blu-ray) پخش زنده اینترنتی می‌شود.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر