728 x 90

نشست خبری مسابقه فلسطین تنها نیست/خبرگزاری صدا و سیما

نشست خبری مسابقه فلسطین تنها نیست/خبرگزاری صدا و سیما
نشست خبری مسابقه فلسطین تنها نیست/خبرگزاری صدا و سیما

رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی: همه کسانی که فکر می‌کنند با بازی‌های کودکانه سیاسی می‌توانند آرمان‌های فلسطین را به فراموشی بسپارند اشتباه است.

به گزارش سایت ایران کارتون به نقل ازخبرنگار فرهنگ و هنر گروه علمی فرهنگی هنری خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی دادمان در نشست رسانه‌ای مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر با عنوان" فلسطین تنها نیست" که در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، افزود: این رویداد و این مسابقه بهانه‌ای است تا ما یادآوری کنیم همه کسانی که فکر می‌کنند با بازی‌های کودکانه سیاسی می‌توانند آرمان‌های فلسطین را به فراموشی بسپارند اشتباه است.

وی گفت: ما می‌خواهیم به همه یادآوری کنیم که دوران بزن و در رو تمام شده است و اگر بازی سیاسی را شروع کنند همه هنرمندان پاسخ این خیانت را می‌دهند.

آقای دادمان افزود: اشغالگری رژیم صهیونیستی غیرقابل بخشش است و امروز حوزه هنری بانی یک مسابقه است تا با صدای بلند پیام "فلسطین تنها نیست" را به همه جهان مخابره کند و من از همه هنرمندان و دوستداران انسانیت دعوت می‌کنم که با زبانی رسا و به شیوه‌ای هنری پیرامون این خیانت نابخشودنی سخن بگویند.

رئیس حوزه هنری گفت: در دوره جدید این حوزه، هویت آن تقویت شده است و ما آمادگی داریم از تجربه و تخصص هنرمندان در هر کانون جغرافیایی فعال بهره‌مند شویم.

ویدیویی گوتاه از نشست رسانه‌ای مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر  فلسطین تنها نیست در ذیل می آید:

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر