728 x 90

هشدار گرمایش زمین در کارتونی از امانوئل دل روسو

هشدار گرمایش زمین در کارتونی از امانوئل دل روسو
هشدار گرمایش زمین در کارتونی از امانوئل دل روسو

امانوئل دل روسو، کارتونیست، کاریکاتوریست و روزنامه نگار ایتالیایی، به تازگی کارتونی با موضوع گرمایش زمین در اینستاگرامش گذاشته که در آن زمین را همچون بستنی انگاشته که داخل ظرفی در حال آب شدن و آماده سرو است. این کار تونیست در ذیل این اثر هشدار آمیز نوشته است :

«مدتی است پستی در باره آب و هوا نگذاشته ام. مسئله این است که ما آن قدر مشغول نگرانی از بیماری همه گیر کرونا هستیم و دیگر از این واقعیت  غافل شده ایم که فقط 10 سال فرصت داریم تا انتشار گازهای گلخانه ای را کنترل کنیم ! زمین که مال ما نیست بلکه میزبان ماست، نیمه جوشیده است. ما این کار را کردیم !»

 

 

امانوئل دل روسو، متولد سال 1986 در ترنتوی ایتالیا و متخصص ارتباطات و کاریکاتوریست سیاسی است. وی ابتدا در دانشگاه گرونینگن در رشته ادبیات تحصیل کرد و سپس  به تحصیل در رشته روزنامه نگاری و ارتباطات پرداخت .

او در حال حاضر به صورت آزاد در شرکت خودش مشغول به کار است اما آثارش را در چندین مجله و روزنامه آنلاین در سراسر جهان منتشر می کند. کارتون های دل روسو در چندین شهر از جمله: آمستردام، لاهه، لیمبورگ، پاریس، ترنتو، کانورسانو و رام الله به نمایش گذاشته شده است.

امانوئل دل روسو، از سال 2016، یکی از اعضای جنبش کارتون است. وی برنده جایزه دوم مسابقه کارتون سیاسی Libex سال 2018 شد. او در سال 2019، برنده مسابقه  Strike ایتالیا در بخش استعدادهای جوان شد و در سال 2019 جایزه دوم Inktspotprij را از آن خود کرد.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر