728 x 90

جشنواره بین‌المللی انیمیشن بوشهر

جشنواره بین‌المللی انیمیشن بوشهر
جشنواره بین‌المللی انیمیشن بوشهر

احمدبارگاهی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر، جشنواره بین‌المللی انیمیشن بوشهر را فرصتی مناسب برای حضورانیمیشن‌سازان بین‌المللی و تبادل اطلاعات درحوزه انیمیشن‌ دانست.

به گزارش ایران کارتون به نقل از خبرگزاری مهر، احمدبارگاهی،عصریکشنبه طی نشستی با عبدالرحمن برزگر،رئیس انجمن سینمای جوان استان بوشهر،اظهارداشت: امروزه اجرای برنامه‌های مشارکتی ازسوی دستگاه‌ها برای افزایش هرچه بیشتر ارتباط هنرمندان با مردم ضرورت دارد که این ظرفیت باید برای انیمیشن‌سازان و کارگردانان به‌کارگیری شود.وی تصریح کرد : هنرهفتم تأثیربسزایی در رشدابعاد فکری، فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی و تجاری جامعه دارد که باید ازظرفیت‌های آن به خوبی استفاده شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بند بوشهر خاطرنشان کرد: برهمین اساس نقش سازمان فرهنگی شهرداری در حمایت از این بخش همچون سایر بخش‌های هنری پررنگ خواهد بود.

عبدالرحمن برزگر،رئیس انجمن سینمای جوان استان بوشهر، نیزگفت: تاکنون ۱۸۵ اثر از ۴۸ کشور در حوزه‌ها و موضوع‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی انیمیشن ایران - بوشهر ارسال‌شده است.

عبدالرحمن برزگربا اشاره به اینکه با توجه به بین‌المللی بودن این جشنواره امیدواریم آثاربیشتری تا پایان مهلت تعیین‌شده به دبیرخانه ارسال شود اظهار داشت: در برگزاری این جشنواره بین‌المللی انتظار است با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر یک برنامه آبرومند و درخور شأن بوشهر داشته باشیم.

رئیس انجمن سینمای جوان استان بوشهر خاطرنشان کرد: اختتامیه این جشنواره اسفندماه است اما هنوز روز دقیق آن مشخص نشده است ولی با این وجود تا ۱۰ روز پیس از اختتامیه امکان ارسال اثر وجود دارد.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر