728 x 90

نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور حجاب و عفاف

نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور حجاب و عفاف
نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور حجاب و عفاف

نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور حجاب و عفاف به منظور ترویج ارزش های دینی و مبانی فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف ، در سنندج برگزار می شود.

به گزارش سایت ایران کارتون به نقل از خبرگزاری مهر استان کردستان ، علی عباس داودنیا، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان ، پنج شنبه 24 تیردر جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان به عنوان یک نهاد تسهیل‌گر در حوزه فرهنگ و هنر به یاری هنرمندان متعهد و انقلابی آمده و بنا بر رسالت‌های تعریف شده از رویدادهای فرهنگی و هنری حمایت می‌کند.

وی افزود: این سازمان در حوزه هنرهای تجسمی طی سال‌های اخیر اقدامات منسجمی را با همکاری هنرمندان کردستانی و دیگر هنرمندان کشور اجرایی کرده است که از جمله این اقدامات می‌توان به برگزاری چهار دوره جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان اشاره کرد.

داودنیا اظهار داشت: استقبال بی نظیر هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست سراسر کشور از جشنواره فجر در ایام دهه مبارک فجر ما را بر آن داشت که در ایام مبارک ازدواج حضرت علی (ع) و بانو فاطمه (س) اقدام به طراحی و اعلام فراخوان جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع حجاب و عفاف کنیم.

وی افزود: هنرمندان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی kurdewaricartoon@gmail.com به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان اعلام کرد: زمان مهلت دریافت آثار تا ۳۰ تیرماه بوده و نفرات برتر در مرداد ماه معرفی خواهند شد.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر