728 x 90

احمدرضا سهرابی داور مسابقه بین‌المللی کارتون سوریه شد

احمدرضا سهرابی داور مسابقه بین‌المللی کارتون سوریه شد
احمدرضا سهرابی داور مسابقه بین‌المللی کارتون سوریه شد

احمدرضا سهرابی ، کارتونیست و کاریکاتوریست ایرانی ، به همراه کارتونیست‌هایی از کشورهای کرواسی، صربستان و سوریه، آثار مسابقه بین‌المللی کارتون سوریه را داوری خواهد کرد.

به گزار ش سایت ایران کارتون  به نقل از ایرنا، سهرابی، در گفت و گو با خبرنگاران در شیراز ضمن اعلام این خبر در خصوص پتانسیل هنر کارتون و کاریکاتور در تعاملات ملی و بین المللی گفت : کارتون و کاریکاتور از هنرهایی است که ظرفیت و اثرگذاری جهانی دارد و بر همین اساس، هم اکنون بسیاری از کشورهای جهان با درک این موضوع و با برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی کارتون به دنبال معرفی ظرفیت‌ها و داشته‌های فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و اجتماعی خود هستند.

وی، با اشاره به بهره‌گیری کشور ترکیه از ظرفیت جهانی کارتون برای جذب گردشگر و معرفی داشته‌ها و اماکن گردشگری خود افزود: بسیاری از شهرهای بزرگ گردشگری این کشور سالانه میزبان برگزاری چندین جشنواره معتبر جهانی کارتون در زمینه  گردشگری است و لذا به نظر می‌رسد اگر مسئولان فرهنگی خواهان معرفی کلانشهر شیراز در عرصه‌های بین‌المللی هستند باید در گام نخست و فارغ از فعالیت‌های محفلی، تفکر بین‌المللی داشته باشند و سپس متناسب با این تفکر، اقدام بین‌المللی انجام دهند.

او گفت: در چنین شرایطی است که می‌توان با پرهیز از روزمرگی و شعار زدگی، بر پایه احترام متقابل و تعاملات بین‌المللی، شیراز را در شان آن به جهانیان معرفی کرد.

قابل توجه است ، دبیری جشنواره‌ بین‌المللی کارتون متروی شیراز و جشنواره صلح و سلامت، دریافت دیپلم بین‌المللی کارتون روسیه و دریافت ۵۰ جایزه از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی کارتون و مطبوعات از جمله سوابق و افتخارات احمدرضا سهرابی است

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر