728 x 90

نکات مهمی درباره مسابقه بین المللی کارتون "ما کرونا را شکست می دهیم'

نکات مهمی درباره مسابقه بین المللی کارتون "ما کرونا را شکست می دهیم'
نکات مهمی درباره مسابقه بین المللی کارتون "ما کرونا را شکست می دهیم'

بنام خدا

آخرین مهلت ارسال آثار نیز پایان گرفت و لیست نهایی شرکت کنندگان بر روی سایت در اینجا قرار گرفت. در واقع پایان ارسال آثار رقم خورد و آرزوی ما این است که پایان عمر این ویروس منحوس را هم بزودی شاهد باشیم.

از همه عزیزان و هنرمندانی که در این مسابقه خداپسندانه و خیرخواهانه شرکت کردند صمیمانه متشکریم ، مقررات مسابقه  را همچنان باقی می گذاریم تا اطلاعات آن قابل دسترس باشد.

ممکن است بعضی از عزیزان اسامی شان در بین شرکت کنندگان به دلیل حجم گسترده کار از قلم افتاده باشد، لذا خواهشمندیم تا ۲۴ ساعت آینده اگر اسمی از قلم افتاده به ما اعلام نمایید.

هنرمندان ایرانی با ۴۲۸ نفر برای اولین بار شگفتی آفریدند و این آمار حتی در بین مسابقات دوسالانه کاریکاتور تهران هم بی نظیر است. این نشان از توجه صمیمانه هنرمندان گرانمایه این مرز و بوم به معضل جهانی ویروس کرونا دارد.

بزودی اسامی داوران اعلام خواهد شد. همچنین امیدواریم هر چه زودتر شاهد از بین رفتن این ویروس باشیم تا مراسم اختتامیه این مسابقه را برگذار نماییم، اگر این اتفاق بزودی صورت نگیردد، ناچاریم به شکل آنلاین اختتامیه را برگزار نماییم. و راهکارهای آن را بدیهی است از طریق همین سایت اعلام می کنیم.

نکته مهم دیگر این است که در سایت ۲۱۷۲ اثر بارگذاری شد، اما این به این معنا نیست که هیئت داوران کل آثار را نبینند، ناچار بودیم به اقتضای زمان و کارهایی که فقط در مقطع خاصی معنا پیدا می کردند طرح هایی را انتخاب و بر روی سایت قرار دهیم و این از ارزش هیچیک از کارها کم نمی کند. گالری  آثار را در اینجا  ببینید.

هنرمندان ۸۸ کشور در مجموع در این مسابقه حضور داشتند که در ایران کم نظیر و در دنیا هم بندرت این مشارکت گسترده را شاهدیم. دنبال بیلان یا آمار نیستیم، اهمیت فوق العاده کار باعث شد تا بسیاری از هنرمندان ایران و دنیا در این مشارکت داشته باشند.

باز هم از لطف و همکاری شما بی نهایت سپاسگزاریم. 

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر