728 x 90

انیمیشن زندگی سردار سلیمانی ساخته شد

انیمیشن زندگی سردار سلیمانی ساخته شد
انیمیشن زندگی سردار سلیمانی ساخته شد

انیمیشن«ازکودکی تا شهادت سردارسلیمانی» به تهیه کنندگی و کارگردانی«محمدعلی صفورا» در دست تولید است و همزمان با سالگرد شهادت این شهید بزرگوار پخش می‌شود.

به گزارش سایت ایران کارتون، محمدرحیم لیوانی، رئیس مرکزانیمیشن صبا، درگفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره تولید انیمیشن «سردار سلیمانی» درمجموعه انیمیشن «چهل شاهد» گفت: آقای محمدعلی صفورا مدتی است که تهیه کنندگی و کارگردانی این مجموعه انیمیشن را به عهده دارد و تاکنون تولید یک فصل ازاین مجموعه انیمیشن به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: مجموعه انیمیشن چهل شاهد درچهل قسمت تهیه و تولید می شود که یک قسمت چهل دقیقه ای ازآن درباره زندگی سردارسلیمانی ازتولد تا شهادت است و بنا است تا در روز سالگرد ایشان و با کیفیت فول اچ دی از تلویزیون پخش شود.

رئیس مرکز انیمیشن صبا ادامه داد: فصل نخست این مجموعه انیمیشن که مربوط به ۷ شهید است، در هفته دفاع مقدس پخش می شود.

بنا به گزارش فارس،«چهل شاهد» شامل زندگی تا شهادت ۴۰ شهید انقلاب و دفاع مقدس است که نمایش اخلاق، رفتار و سبک زندگی آنان می تواند الگو و کلاس درسی برای مخاطبان تلویزیون باشد. نوجوانان مخاطبان اصلی این انیمیشن  هستند که با تکنیک کمیک موشن ساخته شده است، اما پرداخت داستان و تکنیک تولید این اثرطوری است که گروه سنی خردسالان تا بزرگسالان نیزبا آن ارتباط برقرارمی کنند.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر