728 x 90

هشت انیمیشن کانون در جشنواره کودک

هشت انیمیشن کانون در جشنواره کودک
هشت انیمیشن کانون در جشنواره کودک

هشت فیلم انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یک بسته ویژه ۹۵ دقیقه‌ای در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان نمایش داده می‌شود.

به گزارش سایت ایران کارتون به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش علاوه بر حضور دو فیلم پویانمایی کانون در بخش مسابقه ملی و بین‌المللی جشنواره است.

در حال حاضر دو فیلم پویانمایی «قدم یازدهم» ساخته مریم کشکولی‌نیا به دو بخشِ ملی و بین‌الملل و پویانمایی «بعله!» (باچی) به کارگردانی مهین جواهریان به بخش ملی این دوره از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافته است و به دلیل شیوع بیماری کرونا از طریق شبکه‌های اینترنتی فیلیمو، نماوا و تیوا نمایش داده می‌شود.

در همین حال دست‌اندرکاران جشنواره، ۸ فیلم دیگر کانون را هم در یک مجموعه از طریق همین سه شبکه به نمایش گذاشته‌اند.

این مجموعه فیلم‌ها شامل فیلم‌های «این هم پول ماهی» به کارگردانی محمدعلی حسین‌خان و مرتضی احمدوند، «توکایی در قفس» به کارگردانی مهرداد شیخان، «زری زری کاکل زری» به کارگردانی مهین جواهریان، «زندگی مورچه‌ها» به کارگردانی مهرداد شیخان، «قلب مترسک» به کارگردانی غلامرضا کزازی، «کشاورز و ربات» به کارگردانی عبدالله علیمراد، «کیمیاگر» به کارگردانی مهدی خرمیان و «نقاش رومی» به کارگردانی فاطمه گودرزی بعدازظهر چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ در شبکه تعاملی تیوا، بعدازظهر پنج شنبه ۱ آبان در نماوا و بعد از ظهر جمعه ۲ آبان در فیلیمو پخش می‌شود.

سی‌ و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهرآغاز شده است و  تا ۲ آبان ادامه می‌یابد.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر