728 x 90

تغییرنام نخستین انیمیشن سینمایی کانون از انقراض به بچه زرنگ

تغییرنام نخستین انیمیشن سینمایی کانون از انقراض به بچه زرنگ
تغییرنام نخستین انیمیشن سینمایی کانون از انقراض به بچه زرنگ

لوگوی جدید «بچه زرنگ» اولین انیمیشن بلند سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از تغییر نام از انقراض به بچه زرنگ رونمایی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کار ساخت نخستین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان از اواخر سال ۱۳۹۷ آغاز شده است.
حامد جعفری در مورد تغییر نام اولین انیمیشن سینمایی کانون گفت: پیش از این نام این انیمیشن سینمایی که محصول مشترک استودیو هنر پویا و کانون پرورش فکری است، «انقراض» بود اما پس از پیمایش در بازارهای مختلف و بررسی بازخوردهای داخلی و خارجی تصمیم به تغییر نام این فیلم گرفتیم و نام آن را به «بچه زرنگ» تغییر دادیم.
مدیرعامل هنر پویا تاکید کرد: «Nimble» نیز نام انگلیسی جایگزینی است که به جای «Extinction» برای این اثر به کار خواهد رفت.
وی افزود: انیمیشن «بچه ‌زرنگ» موضوع و درون مایه‌ای محیط زیستی دارد و در فضای ایران امروز روایت می‌شود.
کانون پرورش فکری به عنوان نهادی با سابقه در عرصه تولیدات کودکان و نوجوانان، در این مشارکت به دنبال تقویت بازارهای جانبی مبتنی بر شخصیت‌ها و قهرمان‌های ایرانی در حوزه تولیدات وابسته به پویانمایی است.
یادآوری می‌شود مجموعه هنر پویا تاکنون انیمیشن‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیل‌شاه» را در ایران و بیش از ۲۰ کشور دیگر جهان برای مخاطبان سینما عرضه کرده است و این آثار به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای ایران شناخته می‌شوند.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر