728 x 90

لینک گمشده بهترین انیمیشن گلدن گلوب شد

لینک گمشده بهترین انیمیشن گلدن گلوب شد
لینک گمشده بهترین انیمیشن گلدن گلوب شد

لینک گمشده (Missing Link) به کارگردانی کریس باتلر برنده گوی زرین بهترین انیمیشن سال هفتاد و هفتمین مراسم گلدن گلوب شد.

لینک گمشده، یک انیمیشن استاپ موشن درسبک کمدی و ماجراجویی است که در۱۲ آوریل ۲۰۱۹ منتشرشد و در5 ژانویه ۲۰۲۰ هم جایزه بهترین فیلم انیمیشن گلدن گلو ب امسال شد.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است : سال ۱۸۸۶ دانشمند و محققی به نام « سر لیونل فراست» زندگی می‌کند. او علاقه‌مند به تحقیق درمورد هیولاها و اسطوره‌ها است وقصد دارد به جامعه‌ مردان بزرگ ملحق شود اما رقیب او « لرد پیگوت‌دانسبی » مانعی سرراه اواست. فراست نامه‌ای را امضا می‌کند که در آن وجود موجودی به نام ساسکوآچ (پاگنده) مورد تایید است اما لرد دانسبی وجود این موجود را رد می‌کند. سپس فراست و لرد دانسبی معامله‌ای می‌کنند که اگر وجود ساسکوآچ تایید شود، فراست به جامعه مردان بزرگ ملحق شود و ....

هیو جکمن، زویی سالدانا، زک گالیفیناکیس، استیون فرای، اما تامپسون، تیموتی اولیفانت، مت لوکاس و دیوید ویلیامز از صدا پیشگان این انیمیشن هستند.

قابل توجه است ، امسال هم دیزنی، پیکسار، دریم‌ورکس و لایکا هرکدام توانستند به نوبه‌ خود آثاری را تولید کنند که درجلب توجه مراسم گلدن گلوب موفق باشند و نامزد دریافت این جایزه شوند؛ از «فروزن ۲» (Frozen II) که به‌تازگی پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ شد و «شیرشاه» (The Lion King) که درجایگاه یک فیلم لایواکشن آنقدر درصد بالایی ازدقایق آن را جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری بسیار باکیفیت تشکیل داده بودند که توانست دراین رشته شانس دریافت جایزه را داشته باشد. همچنین Toy Story 4 به‌عنوان تکمیل‌کننده‌ی دوست‌داشتنی قصه‌ای بلند، Missing Link درجایگاه یک محصول قابل قبول دردنیای نه‌چندان شلوغ انیمیشن‌های استاپ-موشن و How to Train Your Dragon: The Hidden World درمقام اثردیگری که یک داستان نسبتا طولانی روایت‌شده دراین مدیوم را به پایانی قابل پذیرش برای بسیاری ازطرفداران خود می‌رساند نیز نامزدهای دیگر دریافت جایزه به شمارمی‌رفتند.با وجود حضوراین انیمیشن ها ، Missing Link اثری بود که توانست درگلدن گلوب ۲۰۲۰ به میزبانی « ریکی جرویز» جایزه را تقدیم سازندگان خود کند هرچند که برنده شدن آن ممکن است مخالفانی هم داشته باشد.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر