728 x 90

آغاز دوره جدید آموزشی خانه کاریکاتور کردستان

آغاز  دوره جدید آموزشی خانه کاریکاتور کردستان
آغاز دوره جدید آموزشی خانه کاریکاتور کردستان

خانه کارتون وکاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان دوره جدیدآموزشی مقدماتی کارتون (کاریکاتور) با تخفیف ۵۰ درصدی ویژه دانش آموزان و دانشجویان را از نیمه دوم آبان آغاز می کند .

سامان صولی مسئول خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان ضمن اعلام این خبر گفت : از سال ۹۵ با آغاز رسمی فعالیت خانه کارتون و کاریکاتور
حوزه هنری ، این رشته پراهمیت امروز دنیای هنر در استان بسیار مورد توجه قرار گرفته و کردستان به عنوان یکی از قطب های مهم کارتون و کاریکاتور کشور محسوب می گردد .
وی در خصوص برنامه های این خانه در بخش های مختلف گفت : خوشبختانه با حمایت های جدی رئیس حوزه هنری استان و تجهیز وسائل مورد نیاز، در بخش های مختلف آموزشی وتولید اثر شاهد اتفاقات خوبی بوده ایم .
صولی به برگزاری چندین دوره ورک شاپ با حضور هنرمندان مطرح استان وکشور اشاره نمود وافزود: به منظورشناسایی ، جذب و پرورش استعدادهای هنری در بخش کارتون و کاریکاتور خصوصاً در بین دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند استان ، دوره آموزش مقدماتی کارتون (کاریکاتور) از نیمه دوم آبان ماه ۹۸ با حضور هنرمندان مطرح استان آغاز می گردد .
وی با اعلام ۵۰ درصد تخفیف در شهریه ویژه دانشجویان و دانش آموزان تصریح نمود : هنرجویان می توانند تا ۱۵ آبان ماه با مراجعه به حوزه هنری استان کردستان به آدرس سنندج – خیابان شهید تعریف – پایین تر از بیمارستان شهید قاضی - واحد آموزش، نسبت به ثبت نام اقدام و از این تخفیف ویژه برخوردار گردند.
مدیر خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری ادامه داد : در این کارگاه ضمن آموزش طراحی مقدماتی ، طراحی فانتزی به مسئله مهم ایده یابی به صورت ویژه توجه گردیده و درپایان دوره ضمن گواهی لازم این هنرجویان ، عضویت در خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری هم به آنان اعطاء می گردد .
وی درپایان ضمن دعوت از علاقه مندان جهت حضور در این دوره آموزشی افزود : فراهم سازی امکان برگزاری نمایشگاه های انفرادی و گروهی ، امکان حضور در جشنواره های داخلی و خارجی ، حضور رایگان در ورک شاپ های آموزشی از حمایت هایی است که ‌برای اعضای خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان در نظر گرفته شده است .

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر