728 x 90

نمایشگاه گروهی کاریکاتور من یار مهربانم

نمایشگاه گروهی کاریکاتور من یار مهربانم
نمایشگاه گروهی کاریکاتور من یار مهربانم

نمایشگاه گروهی کاریکاتور «من یار مهربانم» به همت خانه کاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت ایران کارتون، فخرالدین دوست محمد، مسئول خانه کاریکاتورحوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، ضمن اعلام این خبر گفت : نمایشگاه با موضوعاتی شامل : نقش آموزش در رشد خلاقیت،اخلاق، هنر، تحول جامعه و رشد اقتصاد برگزار می شود.

دوست محمد، هدف از برگزاری این نمایشگاه را بیان چالش ها و آسیب های سیستم آموزشی و تربیتی  کشور و تبعات زیان بارآموزش نادرست و خطی و بیمارگونه در رشد ناهنجاری ها ی اخلاقی و رفتاری و همچنین اقتصاد غیر مولد و وابسته به منابع نفتی و غیر خلاقانه به شکل مجازی عنوان کرد .وی  درادامه اظهارکرد : از همه اساتید و کارشناسان سیستم آموزشی هم دعوت می نماییم که با ارسال یادداشت یا مقاله و یا فیلم های کوتاه  و بیان تجربیات و نکات ارزنده، هنرمندان کارتونیست را یاری دهند تا با شناخت و آگاهی بیشتری به بیان موضوعات بپردازند.

این هنرمند کاریکاتوریست در پایان خاطرنشان کرد : در فراخوان نمایشگاه از تصویر کتاب فارسی پایه اول استفاده شده تا ذهن مخاطب و هنرمندان به سمت خاطرات کودکی و دوران دبستان برود و  یاد آوری کنیم که آموزش درست و خلاقانه را باید به شکل پایه ای و زیربنایی و از دوران دبستان باید شروع کرد. عنوان « من یارمهربانم » هم باز، یاد آوری کننده و تاکیدی بر نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطالعه ی درست است.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر