728 x 90

کتاب های محمد حسین نیرومند

کتاب های محمد حسین نیرومند
کتاب های محمد حسین نیرومند

هر اثر تجسمی هنگامی یک اثر خلاقه محسوب می شود که دارای یک ایده نو و بدیع باشد، اما آیا ایده یابی که یک فرایند پیچده ذهنی است، موهبتی است تنها به هنرمندان الهام می شود؟ یا می توان با روش ها و تکنیک های کاربردی فرایند ایده یابی را آموخت و سپس آن را ذهنی نمود. پاسخ اینکه ایده چیست و چگونه می توان روند ایده یابی را آموختنی کرد را می توان در کتاب « دستورالعمل های فیل آبی برای ایده یابی» یافت. خوشبختانه استقبال علاقه مندان هنر از این کتاب باعث شده است ظرف 9 سال گذشته شش بار تجدید چاپ شود.

قطع خشتی

در108 صفحه رنگی

نشر و پخش فرهنگسرای میردشتی

تلفن: 02166490660

قیمت: 550000 ریال

 

استقبال خوب از کتاب « دستورالعمل های فیل آبی برای ایده یابی» نگارنده کتاب را بر آن داشت تا جلد دوم کتاب را با عنوان « دستور العمل های رنه ماگریت به فیل آبی برای ایده یابی» روانه بازار نشر کند. جلد دوم کتاب با دو هدف تکمیل و ساده سازی روش های ایده یابی جلد انخست و نکته مهمتر اثبات این ادعا که هنر گرافیک تنها زبانی است که شما را قادر می سازد تا حداقل با دو نشانه تصویری اندیشه هایتان را با مخاطبان جهانی در میان گذارید، به رشته تحریر در آمده است. این کتاب پس از یک سال به چاپ دوم رسید.

قطع خشتی

در120 صفحه رنگی

نشر و پخش فرهنگسرای میردشتی

تلفن: 02166490660

قیمت: 600000 ریال

 

هنگامی که در دانشکده های هنری مبانی هنرهای تصویری تدریس می شود، این احساس در دانشجویان به وجود می آید که با مفاهیم ذهنی، سلیقه ای و صرفا تجربی روبرو است. شاید از این رو است که این کلاس ها معمولا نمی توانند پرسش های ذهنی دانشجویان را در باره یک کمپوزسیون و ترکیب بندی درست و البته زیبا  پاسخ گوید. کتاب « مدیریت چشم مخاطب» سعی دارد بر اساس ساختار فیزیولوژیکی چشم و نیز روانشناسی گشتالت به این پرسش ها پاسخ علمی دهد. این کتاب برگزیده جایزه معتبر یازدهمین دوره جشنواره کتاب آموزشی و تربیتی رشد شده است.

قطع خشتی

در108 صفحه رنگی

نشر و پخش فرهنگسرای میردشتی

تلفن: 02166490660

قیمت: 350000 ریال

 

خنده مهمترین معیار موفقیت  یا شکست یک اثر طنز، هزل، هجو، فکاهه، کارتون، کمیک استریپ و سینمایی کمدی است. متاسفانه اکثر آثار شوخ طبعانه که در کشور ما خلق می شوند نمی توانند لبخند بر لبان مخاطبان بنشانند. چرا که اکثراً نمی دانند که خنده قبل از آنکه از محتوای هر اثر هنری ناشی شود، حاصل نوعی خاص از ساختار روایت کمیک است. کتاب «چگونه موقعیت کمیک خلق کنیم» تلاش دارد تا انواع ساختارهایی را ارائه کند که می تواند موجبات خنده مخاطبان یک کارتون استریپ، انیمیشن و فیلم کمدی را فراهم کند و راهنمای کارتونیست ها، انیماتورها و فیلمسازان باشد.

قطع خشتی

در80 صفحه سیاه و سفید

نشر و پخش کتابسرای میردشتی

تلفن: 02166490660

قیمت: 250000 ریال

 

      

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر