728 x 90

نمایشگاه حال گل،درچنگ چنگیزمغول در اصفهان

نمایشگاه حال گل،درچنگ چنگیزمغول در اصفهان
نمایشگاه حال گل،درچنگ چنگیزمغول در اصفهان

نمایشگاه"حال گل، درچنگ چنگیزمغول" توسط موسسه سلامت روان طوبی و با همکاری خانه کاریکاتور و سازمان بهزیستی اصفهان، از۳۰ آذر تا ۱۵ دی‌ماه با محوریت"حال خوب" و موضوعات لذت، شادی و شادمانی درخانه هنرمندان اصفهان برپا می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۳۰ اثرکاریکاتور، تایپوگرافی (طراحی گرافیک)، تصویرسازی و طنز از ۱۹ هنرمند بوده و ابعاد آثار و تکنیک آنها آزاد است.

این نمایشکاه دربردارنده آثاری درحوزه های یادشده از: علی اسدی، جمال‌الدین اعتباریان، متین اعتباریان، پیام پورفلاح، سمانه جانقربان، محمدعلی خوشکام، منصوره دهقانی، فریبا زمانی، ندا زمانی، سعیدشعبانی، امیرمالک صالحی، نسیم صلاحی، ریحانه کریمیان، امین قربانی، سمانه محمودی، عالیه مظاهری، مهسا ملک زاده، مطهره ناسخیان، و نگین نقیه هستند.

نشست‌ها و دورهمی‌هایی نیز با حضورهنرمندان و متخصصان مباحث انسان‌شناسی و روانشناسی به عنوان ویژه‌برنامه‌های جنبی این نمایشگاه در طول برپائی ان برگزارخواهد شد که به زودی جزئیات آن منتشر      می شود.

قابل توجه است ، این نمایشگاه محصول محتوای یک دوره کارگاه آموزشی تحلیلی است که با حضوردکترنمازی و دکترسلطان الکتابی و هنرمندان خانه کاریکاتور اصفهان برگزارگردید.درطول برگزاری این کارگاه‌ها، هنرمندان علاوه بر دریافت محتوای آموزشی به خلق آثارهنری هم پرداختند.هدف از برگزاری این دوره ارتقا رشد شخصیتی، آشنایی عمیق‌تر با مفهوم "حال خوب" مبتنی برارزشمندی درونی هنرمند، بازتعریف مفاهیم "لذت، "شادی" و "شادمانی" و همچنین خلق آثارهنری با این موضوعات به منظورتاثیرگذاری اجتماعی بوده است.

شایان ذکراست، این نمایشگاه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری خانه هنرمندان به نشانی : اصفهان، چهارراه آبشار، پارک ایثارگرانافتتاح خواهد شد و تا ۱۵ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر