728 x 90

کامبیزدرم‌بخش و انتشار کتاب هایی از آثارش

کامبیزدرم‌بخش  و انتشار کتاب هایی  از آثارش
کامبیزدرم‌بخش و انتشار کتاب هایی از آثارش

کامبیز درم بخش ، کارتونیست ، کاریکاتوریست و گرافیست باسابقه، از اننتشار مجموعه کاملی از آثار گوناگونش  توسط  نشر کارنامه  خبر داد و اظهارداشت: از همه کارهایم با موضوعات مختلف از چاپ‌سنگی، مینیاتور، حیوانات، طراحی، کاریکاتور و آثار مفهومی 10 اثر را انتخاب کرده‌ام که در قالب یک مجموعه منتشر می‌شود.

به گزارش سایت ایران کارتون ، درم‌بخش  در گفتگو با هنرآنلاین به چندین کتاب دیگر آماده انتشارش اشاره کرد و افزود: کارهایم زیاد است و حدود  5- 6 کتاب دیگر با موضوعات مختلفی دارم که به‌دلیل همه‌گیری کرونا و گرانی کاغذ در چاپخانه‌ مانده است. مثلا کتابی راجع به کاریکاتورهای مفهومی دارم که تقریبا حدود 300 کار مفهومی را در برمی‌گیرد با عنوان "ابریشم و فولاد" که از سوی نشر تاش منتشر خواهدشد.

درم بخش  از انتشار کتاب"گربه‌ها و پرنده‌ها" که حاوی نقاشی  ها و طراحی  هایش  است نیز خبر داد و در این باره خاطر نشان کرد : آثار منتشر شده در کتاب "گربه‌ها و پرنده‌ها" از نظر استتیک و زیبایی یک نوع آرت محسوب می‌شود گفت: کارها بیشتر جنبه نقاشی، گرافیک و طراحی دارند و به آن صورت کاریکاتور نیستند و می‌توان به عنوان تابلوی نقاشی از آن‌ها استفاده کرد

او که پس بازگشت به ایران طراحی این آثار را شروع کرده، ادامه داد: سال‌هاست راجع به این موضوع کار می‌کنم. به مرور کارها زیاد شد و در حدود 6 گالری به نمایش درآمد. بسیاری از تصاویر به‌فروش رفت و با استقبال مواجه شد. این آثار چهره‌ دیگری از کارهایم است و از علاقه به حیوانات می‌آید. کتاب "گربه‌ها و پرنده‌ها" با موضوع پرندگان و حیوانات به‌ویژه گربه‌ها توسط نشر کارنامه منتشر شده است

درم‌بخش در پایان، چاپ کتاب را سندمعنوی برای هنرمند دانست و اضافه‌ کرد: به این ترتیب کارها ضبط و ثبت می‌شوند و شخص هنرمند و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بهره ببرند. هدف این است کار خوبی به لحاظ محتوا، فرم و شکل ارائه شود.

قابل توجه است ، نمایشگاه گلچینی از آثار کامبیز درم بخش با تأکید بر رعایت اصول بهداشتی و فاصله فیزیکی از پنج شنبه ، دوم دی ماه ، در گالری هو به نمایش گذاشته شده و علاقه‌مندان تا آخر این هفته ، جمعه  دهم بهمن ماه،  می توانند برای  بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۱۹به گالری هو  واقع در خیابان نجات اللهی جنوبی، کوچه خسرو، نبش پرویزی، پلاک ۲ مراجعه  کنند. در ضمن  این نمایشگاه به صورت آنلاین  تا یک هفته دیگر هم ادامه خواهد داشت.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر