728 x 90

شهاب جعفرنژاد و تجلیل ازخسرو خسرو شاهی

شهاب جعفرنژاد و تجلیل ازخسرو خسرو شاهی
شهاب جعفرنژاد و تجلیل ازخسرو خسرو شاهی

شهاب جعفرنژاد، هنرمند کاریکاتوریست و کارتونیست ، با انتشار کاریکاتوری از استاد خسرو خسرو شاهی، مدیر دوبلاژ و دوبلورپیش کسوت، و آلن دلون ،بازیگر مطرح سینما ، درصفحه اینستاگرامش، با اشاره به حضور استاد خسرو شاهی در برنامه دورهمی به تجلیل از هنر و شخصیت این هنرمند پرداخته و از مهجور ماندن هنرمندان پیش کسوت دوبله سخن به میان آورده و خواهان توجه بیشتر به این هنرمندان شده است.

به گزارش سایت ایران کارتون ، جعفرنژاد دراین باره آورده است : دیشب بعد ازمدت ها نشستم پای تلویزیون و برنامه دورهمی ،آن هم برای دیدن و شنیدن صدای استاد خسرو خسرو شاهی، مدیر دوبلاژ و دوبلور بزرگ و ماندگار...تماشای توأمان لذت و حسرت. لذت بردم چون با صدای این اساتید زندگی کردم و خاطره ها دارم، صدای «آلن دلون» هرگز از ذهن علاقمندان به فیلم و صنعت دوبلاژنخواهد رفت، وهمین طور ده ها نقش جاودانه دیگر با صدای بی بدیل استاد...

وی در ادامه بر لزوم فراهم شدن فرصتی مناسب برای این هنرمندان جهت پرداختن به هنرشان و توجه بیشتر متولیان امر به آنان پرداخته و گفته است : اما حسرت هم خوردم که چرا این اساتید هنوز برای درآمد باید مشغول به کارباشند، چرا الأن نباید بدون دغدغه مالی و با خیال راحت و با لذت و عشق به این کار، فقط به استودیو بروند و کارکنند؟! مگرچند نفرمثل این عزیزان هست؟ استاد جلال مقامی با آن صدای بی نظیر الأن کجا هستند !؟ چقدربه اساتیدی مثل منوچهر والی زاده، منوچهر اسماعیلی ، تهامی، مدقالچی، جلیلوند، ناظریان و..‌‌توجه می شود که با خیال راحت به کارشان ادامه بدهند ؟! چرا حتی دوبلاژ هم مایکروفری شده و هر روز فیلم های زیادی بدون مطالعه، بدون سینک شدن صدا ، بدون ترجمه درست و....دوبله و وارد بازار می شوند !؟ و هرکاربی ارزشی را به مخاطب و به خصوص بچه ها ارائه می دهند؟!

جعفر نژاد درپایان با طرح کردن بحث دستمزد این هنرمندان ، به توجه بیشتربه این هنرمندان در زمان حیات شان تأکید کرده و گفته است : سوپراستارهای ما دردوبلاژ، چند هزارم سوپر استارهای سینما دستمزد دارند !؟ البته من ایرادی به دستمزد کسی ندارم ولی انتظار می رود لااقل به این مسئله دربخش های مهم دیگرهم توجه شود نه اینکه فقط منتظربمانیم بزرگی را از دست بدهیم و تصویرش را منتشرکنیم و درستایش و بزرگی اش بنویسیم ولی حتی قدمی برای زندگی بهترش برنداشته باشیم؟!

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر