728 x 90

نمایشگاه آثار کاریکاتوری در خانۀ کاریکاتور Ziraldo

نمایشگاه آثار کاریکاتوری در خانۀ کاریکاتور Ziraldo
نمایشگاه آثار کاریکاتوری در خانۀ کاریکاتور Ziraldo

 

خانۀ کاریکاتور Ziraldo  به مناسبت بزرگداشت  Agnaldo Timóteo نمایشگاهی از آثار کاریکاتوری برگزار می‌کند. 

پس از فوت Agnaldo Timóteo، خواننده و سیاست‌مدار برزیلی، Élcio Danilo Russo Amorim  ، برگزارکنندۀ این نمایشگاه تصمیم گرفت بار دیگر  به او ادای احترام کنند. 

با توجه به شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه در ابتدا به صورت مجازی برگزار شد. اما با نزدیک شدن به هشتاد و پنجمین سالگرد تولد این هنرمند تصمیم بر آن شد که نمایشگاه از تاریخ 16 تا 22 اکتبر برای بازدید آماده شود.

Agnaldo Timóteo یکی از تصویرگران خوبی بود که سزاوار تحسین مردم کشورش است.

آیین بازگشایی نمایشگاه با پرداختن به این هنرمند آغاز شد و سپس هنرمندان کاریکاتوریست دیگری نیز آثارشان را روانۀ نمایشگاه و به اثار موجود اضافه کردند. 

کارتونیست‌ها اظهار کردند مهم است که شخصیتی همچون Agnaldo Timóteo در اذهان مردم باقی بماند. او هر کجا که می‌رفت و به هرکاری، فیلم، برنامه‌های تلویزیونی و..، مشغول بود با عشق و مهر نام شهرش را زنده می‌کرد. ما نیز وظیفه داریم یاد و خاطر او را حفظ کنیم. او با صدای زیبایش جاودانه خواهد بود. ما نیز سعی داریم در این نمایشگاه شادی و آزامش را برای مردم به ارمغان بیاوریم همانطور که او این کار را می‌کرد. 

Edra  در پایاین گفت: «از همۀ کاریکاتوریست‌ها ممنونم، هر وقت که با آنها تماس گرفتم آمادۀ همکاری بودند. در این نمایشگاه 60 هنرمند به یادAgnaldo  گرد هم آمدند.»

 

 

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر