728 x 90

لوح و رکورد ویسواگوارو به مسعود شجاعی طباطبایی

لوح و رکورد ویسواگوارو به مسعود شجاعی طباطبایی
لوح و رکورد ویسواگوارو به مسعود شجاعی طباطبایی

مسعود شجاعی طباطبایی ، کارتونیست و دبیرمسابقه ما کرونا را شکست می دهیم ، لوح تقدیر و رکورد سازمان جهانی ویسواگوارو را به خاطر تلاش هنری درمبارزه با کرونا کسب کرد.وی درباره این اتفاق یادداشتی در صفحه اینستاگرامش نوشته است که می خوانید :

 

«امروز صبح که این لوح تقدیر به دستم رسید، اول فکر کردم صرفا یک قدردانی از تلاش هنری درباره مبارزه با کروناست.

اما بعد که دقت کردم دیدم سازمان جهانی ویسواگوارو در هند این گواهی را صادر کرده است، به سایت اش مراجعه کردم، دیدم بسیار وزین است که آدرس آن را در انتهای ابن مطلب می آورم.

اما نکته ی مهم برایم توجه یک سازمان به قدردانی از حرکت هنری در مبارزه با ویروس منحوس کروناست، من واقعا بدون تعارف به وظیفه ام عمل کردم، اما اتفاقاتی از این دست وقتی مورد توجه قرار می گیرد ، بر اشتیاق من برای حرکت های موثر هنری می افزاید.

ترجمه بخشی از مطلبی که در سایت ویسواگورو برایم جالب و‌مهم بود:

«رکورد جهانی معمولاً بهترین عملکرد جهانی است که در یک مهارت خاص ثبت شده و از نظر قانونی تایید شده است. رکوردهای جهانی ویسواگورو برای همه گروه های سنی تهیه شده است. ثبت جهانی ویسواگورو باید جدید ، مبتکرانه ، خلاق ، قابل اندازه گیری ، فوق العاده و شگفت انگیز باشد ، از نظر حقوقی ، اخلاقی و انسانی ، برای جامعه مفید باشد و روند خوبی برای صلح و آزادی جهانی ایجاد کند. ویسوا گورو رکوردهای جهانی را شناسایی و به آنها گواهی می دهد. این اتفاق برای به نمایش گذاشتن هر چیز منحصر به فرد ، خارق العاده و و موثر است..»

جا دارد از دوستانم در سایت ایندیا تونز در هند که زمینه این ارتباط و ارایه این اتفاق را فراهم کردند تشکر کنم.

راستی برای اولین بار تو عمرم صاحب ایزو شدم!! »

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر