728 x 90

شهرام رضایی کارتونیست و هنرمند برجسته کشورمان درگذشت

شهرام رضایی کارتونیست و هنرمند برجسته کشورمان درگذشت
شهرام رضایی کارتونیست و هنرمند برجسته کشورمان درگذشت

ایران کارتون: متاسفانه باخبر شدیم شهرام رضایی، کارتونیست و هنرمند برجسته اردبیلی کشورمان را در یک سانحه اتومبیل از دست دادیم .
شهرام رضایی متولد 1357 در اردبیل، کارشناس ارشد هنر، طراح، نقاش، کارتونیست و مدرس دانشگاه بود که بیش از 180 جایزه ملی و بین‌المللی از کشورهای مختلف جهان را در کارنامه خود دارد.
دریافت دو جایزه از اسکار جهانی کاریکاتور از جمله برجسته ترین آنهاست.
مقام نخست مسابقه بین‌المللی «فکس برای صلح» ایتالیا، رتبه نخست مسابقه بین‌المللی قبرس در سال 2003، مقام نخست رقابت بین‌المللی سال 2006 سوریه، مقام نخست مسابقه بین‌المللی کشور آذربایجان در سال2008، جایزه نخست و دریافت تندیس طلا از دست رئیس جمهور قبرس در سال 2009، جایگاه نخست مسابقه بین‌المللی ایران در سال 2010، رتبه نخست مسابقه بین‌المللی دو سالانه پایداری ایران در سال 2011، جایزه 5000 دلاری مسابقه جهانی ایران در سال 2006، رتبه دوم مسابقه بین‌المللی نصرالدین (هوجا 2010) و جایگاه دوم مسابقه بین‌المللی اسکوپیه (مقدونیه 2002) بخشهایی دیگر از عناوین کسب شده توسط این هنرمند اردبیلی است.
ایران کارتون ضمن عرض تسلیت به دلیل این ضایعه بزرگ به خانواده ایشان و جامعه هنرمندان خصوصا کاریکاتوریست های کشور، برای آنمرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماید.

لازم به ذکر است مراسم خاکسپاری پیکر آن مرحوم روز چهارشنبه 98/5/16 ساعت 11 صبح از مقابل مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا اردبیل تشییع خواهد شد.

 

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر