728 x 90

رفیق باب اسفنجی سوژه یک سریال

رفیق باب اسفنجی سوژه یک سریال
رفیق باب اسفنجی سوژه یک سریال

شخصیت کارتونی پاتریک ، رفیق وهمسایه باب اسفنجی، شخصیت اصلی یک سریال شد تا یک اسپین‌آف دیگر برای این کارتون شناخته شده خلق شود.

به گزارش سایت ایران کارتون ، خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی آورده است:  شبکه «نیکلودئون» قصد دارد تا شوی «پاتریک استار» را به عنوان یک سریال جداگانه درفضای انیمیشن «باب‌اسفنجی شلوارمکعبی» بسازد.

شخصیت اصلی این سریال، «پاتریک استار» با صداپیشگی «بیل فیگرباکی»  از انیمیشن «باب اسفنجی شلوارمکعبی» خواهد بود.

فصل اول این سریال در۱۳ اپیزود توسط نویسندگان سریال اصلی تولید می‌شود.

سریال «شوی پاتریک استار» با تمرکز بر پاتریک و خانواده اش ساخته می‌شود و یکی از دوستان باب اسفنجی درسریال اصلی است. این سریال شخصیت‌های کاملاً جدیدی خواهد داشت و ممکن است گاهی شخصیت‌های انیمیشن «باب اسفنجی» هم درآن ظاهرشوند.

از اوایل سال ۲۰۱۹، تمایل مدیرشبکه نیکلودئون برای تولید این اسپین‌آف مطرح شده بود.

این دومین اسپین آف از انیمیشن «باب اسفنجی» است که راهی نیکولدئون می‌شود و پیشتر «کمپ کورال» یک انیمیشین کامپیوتری به عنوان پیش‌درآمد این سریال برای همین شبکه در دستور ساخت قرار گرفت. این اسپین آف درباره باب اسفنجی ۱۰ ساله است که در یک تعطیلات تابستانی راهی کمپ می‌شود.

«باب‌اسفنجی شلوارمکعبی» انیمیشنی که سال ۱۹۹۹ توسط استیون هیلنبرگ فقید خلق شد، قدیمی‌ترین و طولانی‌ترین سریال انیمیشنی این شبکه است که در ۱۸ سال اخیر به عنوان انیمیشن محبوب کودکان مطرح بوده است. باب‌اسفنجی با دوستانش شخصیت‌های این سریال را تشکیل می‌دهند. پاتریک هم همسایه باب است که زیر دریا و ۲ خانه آن طرف‌تر از باب اسفنجی زندگی می‌کند و یک عروس دریایی است.

شایان ذکر است ، ازاین سریال چند فیلم سینمایی نیزساخته شده است.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر