728 x 90

جزییات یازدهمین جشن مستقل انیمیشن

جزییات یازدهمین جشن مستقل انیمیشن
جزییات یازدهمین جشن مستقل انیمیشن

دبیر یازدهمین جشن مستقل انیمیشن با اشاره به آخرین جزئیات برگزاری این جشن بیان کرد تعداد داوران در این دوره افزایش پیدا کرده است.

محمدمعین صمدی دبیر یازدهمین جشن مستقل انیمیشن در گفتگویی با اشاره به برگزاری این جشن در آذرماه گفت: یازدهمین جشن مستقل انیمیشن با تغییراتی همراه است که از آن جمله می‌توان به تغییر زمان برگزاری جشن یعنی ۷ آذر ماه اشاره کرد.
وی ادامه داد: همچنین در این دوره از جشن، از هنرمندانی که جوایز دوره دهم را بدست آورده‌اند در بخش‌های داوری و برگزاری جشن دوره یازدهم استفاده می‌کنیم. برهمین مبنا تعداد داوران نیز افزایش پیدا می‌کند، به گونه‌ای که در دوره گذشته ۲۱ داور و در این دوره ۳۵ داور ما را همراهی می‌کنند.
دبیر یازدهمین جشن مستقل انیمیشن توضیح داد: نزدیک به ۴۰ اثر در حوزه انیمیشن کوتاه و سریال به دست ما رسیده است. البته در این دوره از جشن شاهد حضور فیلم سینمایی انیمیشن نیستیم چرا که هیچ فیلم بلند سینمایی در حوزه انیمیشن اکران نشده است.
وی تاکید کرد: یکی از شروط حضور انیمیشن‌ها چه در حوزه سریال و چه در حوزه سینمایی، پخش و یا اکران آن در سینما است که البته این شرط برای فیلم‌های کوتاه صدق نمی‌کند.
صمدی گفت: داوری آثار در ماه جاری آغاز می‌شود و یکی از اتفاقات خوب در این دوره این است که نزدیک به ۲۷ فیلم کوتاه انیمیشن درخواست حضور داده‌اند که این امر نشان‌دهنده رونق این صنعت است.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا بتوانیم این جشن را در روز جهانی انیمیشن برگزار کنیم، اما با توجه به اینکه آبان ماه برنامه‌های مختلفی در حوزه انیمیشن برگزار می‌شود و می‌خواهیم حسن ختام این برنامه‌ها جشن انیمیشن باشد.
دبیر یازدهمین جشن مستقل انیمیشن با اشاره به اینکه جشن فوق با همکاری آسیفا برگزار می‌شود، توضیح داد: این احتمال وجود دارد که یک جایزه از سوی آسیفا در این جشن اهدا شود.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر