728 x 90

سربازان آمریکایی سوژه کارتون شجاعی طباطبایی

سربازان آمریکایی سوژه کارتون شجاعی طباطبایی
سربازان آمریکایی سوژه کارتون شجاعی طباطبایی

سیدمسعود شجاعی طباطبایی در کارتونی تازه ، به چرخه تکامل داروین براساس ماجرای خوردن موشک‌های ایرانی بر سر سربازان آمریکایی پرداخته است.

به گزارش سایت ایران کارتون ، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، مدیرکل هنرهای تجسمی حوزه هنری و هنرمند کاریکاتوریست، درباره جدیدترین طرح کارتونی خود به خبرنگارمهر گفت: این کار، چرخه تکامل داروین را بر اساس خوردن موشک‌های ایرانی بر سر سربازان آمریکایی نشان می‌دهد. تیم گارلند ، سرهنگ آمریکایی، درمصاحبه با واشنگتن پست با زیرسئوال بردن صحبت‌های ترامپ مبنی برکشته نشدن سربازان آمریکایی، گفته «غیرممکن است هیچ سربازی کشته نشده باشد. همه ما می‌دانیم که گزارش‌های اولیه همیشه نادرست است. من شخصاً حداقل ۲ سرباز خود را از دست دادم. من نمی‌توانم تصور کنم سربازانم جان سالم به در برده باشند. چنین اتفاقی یک معجزه مطلق است.»

وی افزود: همچنین القبس به نقل ازمنابع مطلع نوشت: «مجروحان با حفاظتی شدید، با یک هواپیمای نظامی مجهز، از عراق به پایگاه هوایی احمدالجابر منتقل شدند. آنها ابتدا به بیمارستان نظامی مخصوص نیروهای آمریکایی در اردوگاه عریفجان منتقل و تحت عمل جراحی فوری قرار گرفتند. این افراد تحت مراقبت‌های ویژه هستند.»

شجاعی طباطبایی گفت: به هرترتیب اکنون با گذشت ۱۰ روز از پاسخ سپاه به اقدام تروریستی آمریکا و انتشارگزارش‌های قطره چکانی و هدایت شده ازسوی مقام‌های مرتبط دراین کشور و تلفات و خسارت‌های وارده به پایگاه آمریکایی، به نظرمی‌رسد در روزهای آینده نیزبا انتشارگزارش‌های جدیدتر می‌توان ابعاد دیگری ازمیزان خسارت‌ها به پایگاه مزبور را شاهد بود و بیش از پیش به پنهان کاری و یا دروغگویی مقام‌های آمریکایی پی برد.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر