728 x 90

پایان هفت خوان کرونایی با حضور کادر درمان

پایان هفت خوان کرونایی با حضور کادر درمان
پایان هفت خوان کرونایی با حضور کادر درمان

جمال رحمتی، کارگردان مجموعه انیمیشن های هفت خوان کرونایی، از انتشار قسمت پایانی این مجموعه انیمیشن تا پایان این هفته خبر داد.

به گزارش سایت ایران کارتون ، جمال رحمتی در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج در خصوص دلیل تاخیر انتشار این قسمت که قرار بود خیلی پیش تر از این به نمایش درآید گفت: مجموعه ای از عوامل در این تاخیر دخیل اند. اول اینکه دوست داشتم با یک پایان مناسب و بعد از رسیدن به نتایج متقن و خوبی در درمان و یا کنترل این بیماری، خوان هفتم ساخته شود که اتفاقا این تاخیر به پخته تر شدن این قسمت نسبت به طرح اولیه من کمک کرده است. 

کارگردان هفت خوان کرونایی افزود: از دیگر دلایل تاخیر در تولید این قسمت، مشغله زیادی بود که در این مدت برای انجام کارهای دیگر داشتم.

رحمتی ادامه داد: در واقع، طی این مدت اتودهای مختلفی زدم اما نتیجه آن چیزی نبود که مرا قانع کند. در نهایت به طرحی رسیدم که به نظرم برای قسمت پایانی مناسب بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این اتودها مورد پسند خود شما نبود یا اینکه مقبول موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل هنرهای تجسمی ارشاد به عنوان حامیان مالی این پروژه نبود گفت: اتفاقا این دوستان پی گیر ساخته شدن قسمت پایانی بودند اما خودم کمی در این مورد با وسواس بیشتری عمل کردم.

جمال رحمتی در مورد ویژگی های هفتمین خوان گفت: گرچه در ابتدا اعلام کرده بودم که قسمت های مختلف این انیمیشن بین یک تا دو دقیقه است اما هرگز خودم را در قید زمان محدود نکردم و اگر قصه می طلبید برای اینکه به قول معروف کلام منعقد شود زمان را اضافه کردیم.

کارگردان هفت خوان کرونایی ادامه داد: بر همین اساس خوان هفتم، حدود سه دقیقه است. از سویی دیگر جدای از اینکه زکریا و رستم و اسبش سه کاراکتر اصلی این قسمت هستند، کادر درمان هم به عنوان کاراکترهای فرعی وارد داستان می شوند.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر