728 x 90

انیمیشن فیل کوچولو در شبکه پویا

انیمیشن فیل کوچولو در شبکه پویا
انیمیشن فیل کوچولو در شبکه پویا

انیمیشن «فیل کوچولو» به کارگردانی «محسن نظرپور» در ۲۶ قسمت ۷ دقیقه ای و با تکنیک کات اوت برای گروه سنی خردسال در مرکز پویانمایی صبا تولید و هر روز ساعت ۱۲:۳۰ از شبکه پویا پخش می شود.

به گزارش سایت ایران کارتون به نقل از خبرگزاری صبا، این مجموعه که به قلم «مهناز یزدانی» به رشته تحریر درآمده درباره فیل کوچولو و دوستانش، خرسی، سنجاب، موشی، قناری و…  می باشد که در جنگلی سرسبز و شاداب زندگی می کنند. آنها در هر داستان به کمک هم اتفاقات تازه ای را تجربه می کنند و چیزهای جدیدی یاد می گیرند.

به گفته کارگردان این مجموعه، مخاطبان اصلی این انیمیشن یعنی کودکان و به ویژه خردسالان با دیدن هر داستان مجموعه می توانند با یکی از مهارت های زندگی و یا یک مفهوم اخلاقی سودمند آشنا شوند. همچنین پیام اصلی مورد نظر ما در این سری داستان ها آموختن شیوه صحیح دوستی و برقراری ارتباط با دیگران برای قشر کودک و خردسال است.

در این مجموعه، شخصیت منفی به معنای واقعی وجود ندارد تمام شخصیت‌ها خوب و مهربان هستند و از آنجا که این انیمیشن برای گروه سنی خردسالان تهیه و تولید شده سعی می شود به هدف اصلی خود یعنی آموزش دادن به ساده‌ترین شکل ممکن آن هم با به‌کارگیری شخصیت‌های مثبت و در نتیجه ارائه تصویری روشن و امیدوارانه از زندگی توجه ویژه کند.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر