728 x 90

برگزیدگان‌جشنواره کارتون و کاریکاتورفجرکردستان

برگزیدگان‌جشنواره کارتون و کاریکاتورفجرکردستان
برگزیدگان‌جشنواره کارتون و کاریکاتورفجرکردستان

آثار برتر سومین جشنواره کارتون و کاریکاتور و چهارمین جشنواره فیلم چراغ کردستان معرفی و از نفرات برتر تجلیل شد.

 به گزارش سایت ایران کارتون به نقل ازخبرگزاری فارس ازسنندج، برگزیدگان چهارمین جشنواره فیلم کوتاه چراغ بسیج و سومین جشنواره کارتون و کاریکاتور فجر انقلاب طی مراسمی که در سالن شماره 2 پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد معرفی شدند.

در بخش پویانمایی،جایزه رتبه سوم به رضا محمدی جهت تولید اثر دیوار، رتبه دوم به برزان رستمی با اثر بالانس و رتبه اول به زندانی آزاد اثر کارو محمدی رسید.

در بخش فیلم‌های مستند نیز جایزه رتبه سوم به طور مشترک به صاحبان دو اثر «جهاتی دیگر» از سنندج به کارگردانی فردین باتمانی و «استوار چون آبیدر» اثر مهرداد یوسفی رسید و امیر احمدزاده نیز برای اثر »تربه» به جایزه رتبه دوم دست یافت.

در بخش داستانی پنج اثر ۱۰۰ ثانیه‌ای شایسته تقدیر بودند اما جایزه رتبه سوم به زانیار لطفی برای فیلم نهست تعلق گرفت در همین بخش رتبه دوم به برادران سامکو با اثر دیگری رسید و رتبه اول به کاوه جاهد با فیلم جاهد رسید.

در بخش فیلم‌نامه، رتبه سوم به فیلم‌نامه «وضع حمل» از آکو زندسلیمی رسید، جایزه رتبه دوم به نویسنده فیلم‌نامه «غروب تا طلوع» کاوه جاهد رسید و جایزه رتبه اول در این بخش به سامان حسین‌پور با فیلم‌نامه «چمدان» اهدا شد.

در این جشنواره هیچ یک از آثار ارسالی بخش مستند به نظر داوران شایسته دریافت لوح و جایزه رتبه اول نبودند.

در جشنواره کارتون و کاریکاتور هم در بخش کاریکاتور، محمدرضا عباس‌پور از گلستان و محمدعلی خلجی از همدان به طور مشترک حائز رتبه سوم شدند، محمدرضا حق‌شناس از سنندج به رتبه دوم دست یافت و رتبه اول به محمود برخورداری از ایلام رسید.

تعدادی از آثار به دلیل رعایت نکردن قوانین جشنواره قابلیت حضور در جشنواره را نداشتند.

در جشنواره کارتون و کاریکاتور نیز ۲۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که ۳۴ اثر در نمایشگاه سوره سینما بهمن سنندج در معرض دید عموممردم قرار گرفت.

در پایان این جشنواره از دیگر شرکت کنندگان این جشنواره تقدیر شد.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر