728 x 90

ورک‌شاپ کارتون و کاریکاتورترامپیسم

ورک‌شاپ کارتون و کاریکاتورترامپیسم
ورک‌شاپ کارتون و کاریکاتورترامپیسم

سرپرست معاونت فرهنگی حوزه هنری خراسان شمالی ازبرگزارشدن ورک‌ شاپ منطقه‌ای کارتون و کاریکاتور«ترامپیسم» با حضوهنرمندان ۱۳ استان کشور، همزمان با دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور«جوان ایرانی» خبر داد.

به گزارش ایران کارتون به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، سرپرست معاونت فرهنگی حوزه هنری خراسان شمالی با بیان این‌که این ورک‌شاپ از سلسله برنامه‌های دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور است که در 2 محور ایده‌یابی و شیوه اجرا درکارتون و کاریکاتور برگزار می‌شود، تصریح کرد: کارگاه ایده‌یابی با حضور 2 چهره برتر کاریکاتور «مسعود ضیائی» و «عباس ناصری» جمعه هفدهم آبان ماه از ساعت 18 تا 20 برگزار شد و کارگاه شیوه و تکنیک اجرا نیز امروز شنبه ، 18آبان ماه با حضورهنرمند برجسته و پیشکسوت عرصه کارتون وکاریکاتورکشور، «بهمن عبدی» ازساعت 9 تا 12 صبح در دانشگاه علمی، کاربردی بجنورد با حضور 35 هنرمند برگزارشد.
اکرم صدیقی افزود: خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، سمنان، گلستان، مازندران، اصفهان، همدان، مرکزی، البرز، بوشهر، آذربایجان شرقی و تهران در زمره استان‌های شرکت کننده در این‌ وُرک‌شاپ بودند.
وی گفت: این حرکت در راستای غنا بخشیدن به جریان کارتون و کاریکاتور کشور و بهره‌گیری از تجربیات استادان برتر این عرصه برگزار می‌شود.
صدیقی خاطرنشان کرد: ارائه تولیدات کارگاه درجشنوراه بین‌المللی «ترامپیسم» از دیگر اهداف برگزاری این ورک‌شاپ منطقه‌ای است.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر