728 x 90

نشست نهادسازی در عرصه هنر در خانه کاریکاتور اصفهان

نشست نهادسازی در عرصه هنر در خانه کاریکاتور اصفهان
نشست نهادسازی در عرصه هنر در خانه کاریکاتور اصفهان

نشست« نهادسازی در عرصه هنر» با حضور سیدامین مؤیدی و در ادامه نشست های هفتگی خانه کاریکاتور اصفهان، سه شنبه ۳۰اردیبهشت‌ماه ۹۹، ساعت ۱۷به صورت غیرحضوری (وبینار) برگزار می شود.

به گزارش سایت ایران کارتون ، سالهاست درعرصه مدیریت کلان هنر، هم در سازمان های دولتی، هم در اصناف و گروه ها و هم در شرکت ها و موسسات هنری و همچنین در قانون گذاری با مشکلات و ضعف ها و نواقص مدیریتی و ساختاری مواجه هستیم. نهاد سازی ازجمله کمبودهای اصلی درفضای هنری کشوراست. هنرمندان، نهادها و اصناف قوی و تاثیرگذاری در کشور ندارند و طبعا نمی توانند در قانون گذاری و در مدیریت اجرایی و احقاق حقوق هنرمندان و مشاغل هنری موثر باشند. ️نهاد سازی صرفا به معنای ایجاد یک ساختار و تشکیلات یا صنف جدید نیست بلکه مهم آن است که ساختار، ماندگاری و نظم داشته باشد و توسعه یابد.

سید امین مویدی هم تجربه و تحصیلات مرتبط با مدیریت دارد و هم هنرمند است و هم تجربه راه اندازی گروه و صنف و تشکیلات دارد. او هم اکنون نیز درجایگاه مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصمیم سازی و برنامه ریزی درعرصه مدیریت کلان هنری می پردازد.

مویدی از دغدغه اصلی اش درحوزه نهاد سازی درهنر و تجربیاتش در این خصوص با ما سخن خواهد گفت.

شایان ذکر است ، این نشست رایگان و به صورت غیرحضوری (وبینار) برگزار می‌شود و ورود به آن از طریق لینک ذیل صورت می گیرد:

https://www.skyroom.online/ch/msrtooba/esfahancar

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر