728 x 90

کارگاه مجازی کاریکاتور احمدرضا سهرابی

کارگاه مجازی کاریکاتور احمدرضا سهرابی
کارگاه مجازی کاریکاتور احمدرضا سهرابی

کارشناس مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از برگزاری کارگاه آموزش مجازی کاریکاتور«احمدرضا سهرابی» خبر داد.

به گزارش سایت ایران کارتون به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، امیرحسین عبادیان دهکردی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این کارگاه با استادی و هدایت احمدرضا سهرابی ،هنرمند کارتونیست و روزنامه نگار برجسته شیرازی، طراحی شده است.

وی افزود: بنابر اعلام معاونت فرهنگی هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از آنجا که در تنگنای مالی معمولا سهم فرهنگ و هنر است که از سبد خانوار کم می شود، لذا این برنامه نیز مانند دیگر برنامه‌های آموزشی فصل زمستان این حوزه رایگان است.

کارشناس مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: با توجه به محدودیت های بهداشتی بهترین شیوه برگزاری مجازی کارگاه است، اما نظر به محدودیت پذیرش اولویت با علاقه مندانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کنند.

وی در پایان اظهار داشت: ۱۵ دی ماه، آخرین مهلت ثبت نام در این سلسله کارگاه های آموزشی است و علاقه مندان جهت ثبت نام بایستی مشخصات کامل فردی خویش را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۹۸۵۰۶۴۲۶ ارسال نمایند.

شایان ذکر است، احمدرضا سهرابی روزنامه نگار و کاریکاتوریست روزنامه عصر مردم شیراز است که در زمینه کاریکاتور با روزنامه‌های همشهری، اعتماد، فرهیختگان، جام جم و عصر مردم همکاری داشته و تاکنون در بیش از ۱۰۰ جشنواره جهانی  کارتون و کاریکاتور شرکت کرده است.

دریافت جایزه از دو دوره جشنواره سراسری مطبوعات ایران، جایزه اول کاریکاتور نخستین جشنواره روزنامه‌نگاران جوان ایران، جایزه اول نخستین جشنواره مطبوعات خلیج‌فارس، جایزه دوم کاریکاتور نخستین جشنواره ملی طنز مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور، لوح تقدیر از دو دوره جشنواره بین‌المللی کاریکاتور LM چین، راه‌یابی به نمایشگاه و چاپ آثار در کتاب سال جشنواره‌های بین‌المللی کاریکاتور اومیا ژاپن، مازاتلان مکزیک، برلین آلمان، نیلس بوگه دانمارک و هفت جایزه ملی دیگر از افتخارات این کاریکاتوریست در حوزه  کارتون و کاریکاتور است.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر