728 x 90

اولین شماره ایران کارتون دیجیتال منتشر شد.

اولین شماره ایران کارتون دیجیتال منتشر شد.
اولین شماره ایران کارتون دیجیتال منتشر شد.

اولین شماره الکترونیکی ایران کارتون بعد از ۴۵ شماره چاپی در سایت ایران کارتون قرارگرفت.

نیمی از مطالب این نشریه به زبان انگلیسی و نیمی دیگر به زبان فارسی اختصاص یافته است.

در این شماره بخاطر درگذشت کینو ، مصاحبه ای از این هنرمند به زبان فارسی منتشر شده و همچنین در بخش فارسی مصاحبه با استاد مسعود ضیایی زدرخشویی نیز ارائه گردیده است.

یکی از خاطره انگیزترین مصاحبه ها که سالها پیش ، زمانی که مولاتیه در ایران بود و توسط بزرگمهر حسین پور انجام شد مجددا بازنشر شد.

مصاحبه با کائو گومز به دلیل گرفتن جایزه دوم مسابقه ما کرونا را شکست می دهیم در بخش لاتین آمده و در همین بخش مطالبی از خانم ایزابلا کوالسکا از لهستان، آرس از کوبا و سجاد رافعی از ایران و.. منتشر گردیده است..

در شماره ۴۶ مجله ایران کارتون که در ۶۴ صفحه تنظیم شده است، به معرفی مسابقات نیز پرداخته شده است.

شایان ذکر است این نشریه ابتدا در حوزه هنری منتشر می شد، سپس در خانه کاریکاتور به حیات خود ادامه داد و اینک به شکل مستقل و به دلیل مشکلات ناشی از کرونا و گرانی کاغذ قرار است به شکل ماهنامه و در فضای مجازی به شکل دیجیتال منتشر گردد. گفتنی است این مجله با کیفیت قابل چاپ صفحه آرایی شده است، که در صورت بازخورد مناسب ممکن است به شکل چاپی هم منتشر شود یا برای کسانی که راغب به داشتن این مجله در اندازه قابل چاپ هستند ارائه گردد. هنوز ساز و کار مشخصی در اینباره ارائه نشده ولی دوستان علاقه مند می توانند در بخش ارتباط با ما که در لینک زیر آمده است، نظرات خود را اعلام فرمایند.

در ادامه انتشار این مجله به نظر می رسد که مخاطبین ایرانی در الویت باشند، لذا ان شاءالله در شماره های آتی بیشترین صفحات به زبان فارسی اختصاص خواهد سافت.

از عزیزان مخاطب سایت ایران کارتون درخواست داریم تا ما را از نقطه نظرات و راهنمایی های خود بی بهره نگذارند. برای تماس با ما لطفا اینجا را کلیک کنید.

برای دیدن مجله لطفا اینجا را کلیک  فرمایید.

باآرزوی سلامتی و موفقیت برای همه هنرمندان عرصه کارتون و کاریکاتور کشور، امیدواریم بتوانیم علی رغم همه مشکلات به حیات خود در فضای مجازی ادامه دهیم.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر