728 x 90

انتشار 30 جلد از مجموعه کتاب های شکرستان

انتشار 30 جلد از مجموعه کتاب های شکرستان
انتشار 30 جلد از مجموعه کتاب های شکرستان

30 جلد از مجموعه کتاب های شکرستان به همت مرکز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری و توسط انتشارات سوره مهر به بازار کتاب عرضه شده است.

به گزارش سایت ایران کارتون به نقل از سایت پاتوق کتاب فردا، عناوینی همچون «نیم مشت نمک»، «وردهای دزدگیر»، «شیر آب»، «پر جادویی»، «عمونوروز و چهل دزد»، «برادر گمشده»، «صندوق گنج»، «خربرفت و خر برفت»، «آخر و عاقبت زرنگ بازی»، «کک بهلول»، «گوش سفید، دم سیاه و دیگران»، «عاقل و دیوانه»، «زرنگ و زرنگ تر»، «کوزه شکسته»، «بچه سرراهی»، «خواب پادشاه»، «دوست نایاب»، «مسابقه بزرگ سوارکاری»، «رمال معمولی، رمال پادشاه»، «مرغ های طلسم شده»، «پلیس خوش خلق»، «حصیرباف و راهزن ها»، «پینه دوز خوش حال»، «دزد و گلنسا»، «چوب های چرخ گاری»، «یادگاری آبا و اجدادی»، «مرغ ها و سیل ها»، «مریض بی پولی»، «الاغی سوار فرعون» و «بیماری ناشناخته» 30 جلد نخست این مجموعه کتاب ها را در بر می گیرند.

هر جلد از این کتاب ها قصه ای را روایت می کند که در 24 صفحه و چهار رنگ برای کودکان تولید شده است.

به گفته سید مسعود صفوی مدیر مرکز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری تصاویر هر جلد از این مجموعه کتاب ها برگرفته از تصاویر انیمیشن «شکرستان» است و در حال حاضر تصویرگری بیش از نیمی از کل این مجموعه 100 جلدی به پایان رسیده است.

وی همچنین می گوید: قصه هر جلد در سه مرحله ویرایش می شود. متون نوشته شده در فرآیند تولید این مجموعه از سوی شورای نویسندگان سه بار بازبینی می شود تا نگارش مجموعه کتاب های شکرستان به بهترین شکل انجام شود. قصه های این مجموعه کتاب برگرفته از مجموعه انیمیشن آن است با ذکر این نکته که قصه های کتاب با قصه های فیلم یا انیمیشن متفاوت هستند.

عوامل تولید و گردآورنده مجموعه کتاب های شکرستان را سید مسعود صفوی دبیر، حسین صافی مدیر هنری، الناز بهنام دبیر اجرایی و مدیر محتوایی، سیدجواد رهنما ویراستار محتوایی، مرتضی نائیجی و زینب پسوندی گرافیست، پیام ابراهیمی، محمد برآبادی، مجید راستی، سروش چیت ساز، وحید پور افتخاری، سیدجواد رهنما، سولماز خواجه وند، سهیلا کاویانی و لیلا معظمی به عنوان شورای نویسندگان، تشکیل می دهند.

 

 

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر