728 x 90

تقدیر علیرضا پاکدل از قهرمانان اصلی مبارزه با کرونا

تقدیر علیرضا پاکدل از قهرمانان اصلی مبارزه با کرونا
تقدیر علیرضا پاکدل از قهرمانان اصلی مبارزه با کرونا

در این روزهای سخت ، تلاش همه ما بر این است که با مشکل به وجود آمده توسط ویروس کرونا کنار بیاییم ، اما به طور مشخص در خط مقدم این تلاش و همت بی نظیر پزشکان، پرستارها و کادر پزشکی قرار دارند.

در شرایطی که بسیاری از مکانهای عمومی همچون تئاترها ، سالن های ورزشی ، مدارس، دانشگاه ها ، سینما ها و موزه ها بسته شده اند و همه به ما توصیه می کنند در خانه بمانیم ، می توانیم با گوش دادن به همه نکاتی که می تواند منجر به پایان این بیماری همه گیر شود ، از خود محافظت کنیم. این بیماری همه گیر قرن بیست و یکم موجب مشکلات جدی برای اقتصاد دنیا و ایجاد هرج و مرج در بسیاری از کشورهای جهان شده است.

در این بین علیرضا پاکدل هنرمند گرانمایه ایرانی با همتی بسیار، خالق طرح هایی  است که بیانگر وضعیت موجود ما و چگونگی جلوگیری از شیوع این ویروس است.در غالب  این تصاویر بر اهمیت نقش پزشکان ، پرستاران و کادر پزشکی و ایثار آنها در تلاش برای کمک به همنوعانشان تأکید شده است.

پاکدل به ما گوشزد می کند که آنها نقش اصلی را در این نبرد با دشمن نامرئی ای دارند که در طول این چند ماه بر زندگی ما تأثیر شگرفی گذاشته است. هر طرح علیرضا احساسات صمیمانه و همدلی انساندوستانه او  را به افرادی منتقل می کند که در تلاش هستند در عین خطرات جدی آلودگی به این ویروس یاور بیماران باشند.. این هنرمند با مقایسه این قشر فداکار آنها را با رزمندگان دفاع مقدس و آتش نشانان مقایسه می کند.

در واقع در آثار پاکدل شاهد شاهکارهایی هستیم که با صمیمیی بسیار زیبا تصویرگر زحمات انسان های فداکار است.

در دوره ای که ما در آن به سر می بریم ، این هنرمند بر قدرت همبستگی تأکید می کند. تصاویر او  فوق العاده تاثیر گذارند ، دلیل عمده آن این است که او  این طرح ها را  از واقعیت الهام گرفته است.

به علیرضای عزیز بسیار احترام باید گذاشت و از کارهای او باید تقدیری ویژه صورت بگیرد،تنها در لحظات سخت است که شما می توانید نقش انسانهای فداکار را مشاهده کنید، برای این هنرمند بزرگ کشورمان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون داریم.


جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر