728 x 90

کارتون جدید شجاعی طباطبایی درباره معامله قرن

کارتون جدید شجاعی طباطبایی درباره معامله قرن
کارتون جدید شجاعی طباطبایی درباره معامله قرن

سیدمسعود شجاعی طباطبایی، هنرمند کارتونیست و کاریکاتوریست، درطرح کارتونی تازه ای با عنوان «معامله قرن یعنی، اسرائیل هارتر از گذشته!» به طرح به اصطلاح صلح ترامپ ، که اخیرا با عنوان«معامله قرن»واکنش نشان داده است.

به گزارش سایت ایران کارتون، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، هنرمندکارتونیست و کاریکاتوریست و مدیرکل مرکزهنرهای تجسمی حوزه هنری ، ضمن دراختیارقراردادن این طرح به خبرگزاری مهر، درباره موضوع این کارتون گفت: ترامپ ازطرح خود «معامله قرن» century deal و یک هدیه به نتانیاهو و یک شانس برای انتخابات (با کمک لابی صهیونیستی) رونمایی کرد. در پسِ این اقدام، حاکمیت اسرائیل برکرانه باختری، موافقت با حاکمیت اسرائیل بر شهرک‌ها، وتوی احتمالی هرقطعنامه‌ای علیه اسرائیل درشورای امنیت، شناسایی قدس به عنوان پایتخت بلامنازع اسرائیل، لغو سلاح حماس، اعلام غزه به عنوان منطقه عاری ازسلاح، شناسایی اسرائیل به عنوان دولت یهودی، شناسایی مرزهای جدید اسرائیل و شناسایی قدس به عنوان پایتخت بلامنازع اسرائیل نصیب اسرائیل شده است.

وی بیان کرد: نقشه جدیدی هم ارائه کرده اند که ابودیس با مساحتی حداکثر ٤ کیلومتر یعنی ٢ در ٢ کیلومتر به عنوان پایتخت دولت آینده فلسطین مشخص شود!!

شجاعی طباطبایی درباره این کاریکاتور به خبرنگارمهر گفت: طرح بالا را فقط به روز کردم، اسرائیل با کمک آمریکا، سگ هاری بیش نیست که با این طرح زنجیرپاره کرده و بیشتر مردم مظلوم فلسطین را تحت هجمه قرار می‌دهد !

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر