728 x 90

آیین اختتامیه سومین جایزه سال استیکر ۲۱ دی ماه برگزار می‌شود

آیین اختتامیه سومین جایزه سال استیکر ۲۱ دی ماه برگزار می‌شود
آیین اختتامیه سومین جایزه سال استیکر ۲۱ دی ماه برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی جشنواره تشریح کرد؛
آیین اختتامیه سومین جایزه سال استیکر ۲۱ دی ماه برگزار می‌شود/ بخش‌های ویژه نفر سوم‌ ندارند


آیین اختتامیه سومین جایزه سال استیکر ۲۱ دی ماه با حضور هنرمندان برگزار و نفرات برتر چهار بخش مسابقه معرفی می‌شوند.

به گزارش ستاد خبری جشنواره، علی محمد کردنایج مدیر روابط عمومی جایزه سال استیکر درباره اهداف سومین دوره این رویداد عنوان کرد: سومین جایزه سال استیکر از مهرماه امسال با هدف گسترش استیکرهایی با مولفه‌های مشترک مانند زبان و فرهنگ فارسی و با نگاه اینکه عموم مردم بتوانند استیکر را در ارتباطات روزمره خود وارد کنند، آغاز شد.


وی درباره جزئیات آثار و موضوعات این دوره توضیح داد: ما توانستیم آثارمان را با حضور ۹۹ هنرمند جمع‌آوری کنیم و در چهار بخش اصلی و ویژه به کار خود ادامه دهیم. بخش اصلی شامل دو موضوع ایران فرهنگی، که طبق بیانیه هیات داوران آن را به استیکر ایرانی تغییر نام دادیم و همچنین بخش شخصیت‌های ادبی و سینمایی ایران بود. در بخش‌های ویژه هم محصولات ایران خودرو و بخش اراضی عباس‌آباد و المان‌های متناسب آن‌ها موضوعات مسابقه بودند.
کردنایج افزود: داوری آثار ارسالی به دبیرخانه 7 دی ماه توسط بهرام عظیمی رییس هیات داوران، مسعود شجاعی طباطبایی دبیر جشنواره و سایر داوران از جمله شهاب جعفرنژاد، امیرحسین ایماغیان، امیر یاسمنی و علی رادمند انجام شد. همچنین رای مصطفی خوشابی که به دلیل کسالت در جلسه داوری حضور نداشت به میثم عسگری رییس جشنواره تنفیذ شد. این هفت نفر پس از بحث و بررسی آثار در بخش‌های مختلف نفرات برتر را مشخص کردند.
مدیر روابط‌عمومی جایزه سال استیکر درباره جوایز برگزیدگان تشریح کرد: در هر بخش مسابقه سه نفر حایز رتبه شدند و فقط در دو بخش ویژه ایران‌خودرو و اراضی عباس‌آباد هیات داوران نفر سوم را حایز رتبه ندیدند. همچنین یک اثر به عنوان جایزه ویژه خانه شعر و ادبیات که از حامیان جشنواره هستند، برگزیده و معرفی شد.
وی شرح داد: برای بخش‌های اصلی نفر اول ۱۳ میلیون تومان به همراه تندیس و دیپلم‌ افتخار، نفرات دوم ۱۰ میلیون تومان‌ به همراه تندیس و دیپلم افتخار و نفرات سوم‌ هم ۷ میلیون تومان به همراه تندیس و دیپلم افتخار جایزه دریافت می‌کنند. جایزه بخش‌های ویژه هم برای نفرات اول ۱۰میلیون تومان به همراه تندیس و دیپلم افتخار و برای نفرات دوم 7 میلیون تومان به همراه تندیس و دیپلم افتخار است، در این دو بخش نفرات سوم نداریم.

 کردنایج درباره مراسم اختتامیه جشنواره گفت: مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه سال استیکر ۲۱ دی ماه با حضور ۷۶ هنرمند که از این تعداد حدود ۱۷۲۰ اثر تولید شده، برگزار می‌شود و از نفرات برتر در این‌ مراسم تجلیل خواهد شد. امیدوارم این آثار را همچون دوره‌های قبل به صورت متحرک و موشن دربیاوریم و آماده عرضه به سایر پلتفرم‌ها چه داخلی و چه خارجی شوند.

وی افزود: امسال بعد از سه دوره برگزاری جشنواره استیکر می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم که در میان پلتفرم‌های ایرانی مبدع استیکر ایرانی هستیم. ما بیشترین آپلود استیکر را در پیام‌رسان تلگرام داشتیم که این اتفاق از طریق پیام‌رسان آیگپ رخ داد.
مدیر روابط‌عمومی جایزه سال استیکر خاطرنشان کرد: اتفاق دیگری که قرار است در آیین‌ اختتامیه جشنواره استیکر رخ دهد، این است که ما در آیگپ یک‌سری ادمین داریم که به عبارتی حامی آیگپ هستند و این افراد بدون چشمداشت و حقوق پیام‌رسان را حمایت می‌کنند و به نوعی از خانواده آیگپ هستند. در مراسم اختتامیه سومین جایزه سال استیکر از این افراد نیز تجلیل می‌کنیم و لوح تقدیر در دو بخش ادمین‌های طلایی و ادمین‌های نقره‌ای به آن‌ها اهدا می‌شود.
کردنایج در پایان ضمن بیان اینکه مراسم‌ اختتامیه به صورت زنده از زومیت، عصر آی سی تی، آیگپ تی‌وی و سایت استیکر به نشانی stickerprize.org پخش خواهد شد، از داوران جشنواره تشکر و اظهار کرد: از داوران استیکر که نگاه سختگیرانه‌ای نسبت به آثار داشتند، تشکر می‌کنم. این سختگیری‌ها باعث می‌شود ارتقای فرهنگی داشته باشیم و هنرمندان به فرهنگ کشور اهمیت بیشتری بدهند و شاهد حضور آثار فاخری در جشنواره‌ها باشیم.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر