728 x 90

تولید انیمیشن سلاخی و پایان طراحی انیمیت‌های آن

تولید انیمیشن سلاخی و پایان طراحی انیمیت‌های آن
تولید انیمیشن سلاخی و پایان طراحی انیمیت‌های آن

تولید انیمیشن «سلاخی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «سپهر مومنی ایردموسی» در روزهای قرنطینه‌ خانگی همچنان ادامه دارد و طراحی انیمیت‌های آن به پایان رسیده است .

به گزارش سایت ایران کارتون به نقل از ایرنا ، سپهر مومنی، کارگردان این انیمیشن ضمن بیان این مطلب گفت :انیمیشن «سلاخی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و موضوع آن ، دعوای زوجی میانسال بر سر برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌شان است و امیدواریم تا شهریور ۹۹ این کار را آماده نمایش کنیم.

مومنی با اشاره به آغاز تولید این انیمیشن در بهار سال ۹۸، گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم که تولید کار به تعویق نیافتدهرچند که شیوع بیماری کرونا باعث شد به ناچار دورکار شویم و نتوانیم کار جمعی و ارتباطی که درابتدای تولید داشتیم را ادامه دهیم.

وی با بیان این که در ابتدای شکل‌گیری ایده، علاقه به ساخت انیمیشنی اکشن داشته است ، تصریح کرد: به دنبال ساخت اثری اکشن بودم که درگیری دو نفر را نشان دهد و در عین حال جنگ ابرقدرت‌ها و در نظر گرفته نشدن مردم در این جنگ‌ها را به تصویر بکشد؛ اما چون می خواستم این مبارزه را در بستری طنز به تصویر بکشم، دعوای زن و شوهری را برای تعریف داستان انتخاب کردم.

به غیر از «سپهر مومنی ایرد موسی» که کارگردانی، تهیه‌کنندگی، نویسندگی و طراحی انیمیت این انیمیشن را برعهده دارد، زهره عباسی به عنوان بک‌گراند آرتیست و کامپوزیت در تولید این انیمیشن دو بعدی حضور دارد.

شایان ذکر است ، در خلاصه داستان انیمیشن ۵ دقیقه‌ای سلاخی آمده است: زوج میانسالی بر سر برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌شان شروع به دعوا می‌کنند. درگیری کوچک آن‌ها تبدیل به جنگی تمام عیار می‌شود، این جنگ از خانه بیرون زده و تمام شهر را دربرمی‌گیرد.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر