728 x 90

تولید انیمیشن شَرمیناتور

تولید انیمیشن شَرمیناتور
تولید انیمیشن شَرمیناتور

اسماعیل نیک نفس، مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت، گفت: بزودی ازانیمیشن شَرمیناتور کاری از گروه انیمیشن کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت با رویرد کاهش آسیب های اجتماعی رونمایی می شود.

به گزارش سایت ایران کارتون، «اسماعیل نیک نفس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: بزودی از انیمیشن شَرمیناتور کاری از گروه انیمیشن کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران جیرفت رونمایی می شود و این نخستین انیمیشنی است که این کانون با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی تولید کرده است.
مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت افزود: پروژه انیمیشن شرمینیاتور با نگاه اقتصادی کلید خورده تا علاوه بر فعالیت در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی حوزه خانواده، برای کانون و اعضای آن نیز درآمد زایی ایجاد کند.
وی بیان کرد: این انیمیشن در قالب طنز ساخته شده است و ظرف ۲ هفته آینده، اولین مجموعه ۱۰ قسمتی آن پخش می شود و با کاراکترهای جذاب سعی می کند مخاطبین زیادی را جذب کند.
نیک نفس عنوان کرد: انیمیشن شرمینیاتور که هر قسمت آن یک تا ۲ دقیقه ای می باشد، قرار است ۲ هفته ای یکبار از شبکه های اجتماعی و از طریق فضای مجازی به ویژه اینستاگرام به آدرس sharmeinator@ منتشر شود و قصد دارد در هر مجموعه به یک نوع آسیب اجتماعی بپردازد.
مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح ابراز کرد: کار ساخت و تدوین این انیمیشن با مشارکت ۵ نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح در حال انجام است و فیلمنامه نویسی و دوبله آن نیز در تهران انجام می شود.
وی اضافه کرد: تاکنون دوره های آموزش ساخت انیمیشن در کانون برگزار کرده ایم که با این اقدام زمینه اشتغال مستقیم ۳ نفر از اعضای کانون فراهم شده است و اعضا از این طریق درآمد کسب می کنند و در نظر داریم در آینده دوره های آموزش ساخت انیمیشن برگزار کنیم.

نیک نفس با بیان این مطلب که سطح پروژه شرمیناتور کشوری است، اظهار کرد: قریب ۲ سال است که در حوزه ساخت انیمیشن با محوریت آموزش فعالیت داریم و در گذشته انیمیشن در حد استانی تولید کرده و موفقیت هایی نیز کسب کردیم به طوری که سال گذشته در جشنواره ای که سپاه ثارالله استان کرمان برگزار کرد انیمیشن «خانه های پوشالی» برگرفته از آیات سوره عنکبوت را تولید کرده و در این جشنواره حضور پیدا کردیم و توانستیم رتبه دوم این جشنواره استانی را کسب کنیم.
مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح بیان کرد: اکنون ۵ نفر از انیماتور هایی که در کانون مصباح به آنها آموزش داده شده در قسمت محیط سازی این انیمیشن مشارکت دارند و کار دوبله این پروژه در تهران انجام می شود و قریب ۶ نفر نیز در بخش دوبله با ما همکاری دارند.
وی عنوان کرد: یکی از مواردی که نیاز است در روند پروژه به مجموعه کاری ما افزوده شود، طراح گرافیک و انیماتور است بنابراین با آغاز پروژه از بین علاقمندان به مشارکت در این پروژه استعداد یابی می کنیم.
نیک نفس در پایان ابراز کرد: علاوه بر فعالیت در حوزه آسیب های اجتماعی خانواده، طرح ها و ایده های دیگری نیز در نظر داریم که در صورت موفقیت انیمشن شرمینیاتور، آنها را نیز عملی می کنیم.

شایان ذکر است، انیمیشن شرمینیاتور به کارگردانی اسماعیل نیک نفس مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران جیرفت در حال تولید است و مدیر دوبلاژ این پروژه نیما قربانی است.

جدیدترین اخبار

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر