728 x 90

پایان مسابقه بین المللی کارتون " ما کرونا را شکست می دهیم"

پایان مسابقه بین المللی کارتون " ما کرونا را شکست می دهیم"
پایان مسابقه بین المللی کارتون " ما کرونا را شکست می دهیم" مهلت شرکت در مسابقه: پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹

موضوع: ما کرونا را شکست می دهیم

 

بنام خدا

آخرین مهلت ارسال آثار نیز پایان گرفت و لیست نهایی شرکت کنندگان بر روی سایت در اینجا  قرار گرفت. در واقع پایان ارسال آثار رقم خورد و آرزوی ما این است که پایان عمر این ویروس منحوس را هم بزودی شاهد باشیم.

از همه عزیزان و هنرمندانی که در این مسابقه خداپسندانه و خیرخواهانه شرکت کردند صمیمانه متشکریم ، مقررات مسابقه را همچنان باقی می گذاریم تا اطلاعات آن قابل دسترس باشد.

ممکن است بعضی از عزیزان اسامی شان در بین شرکت کنندگان به دلیل حجم گسترده کار از قلم افتاده باشد، لذا خواهشمندیم تا ۲۴ ساعت آینده اگر اسمی از قلم افتاده به ما اعلام نمایید.

هنرمندان ایرانی با ۴۲۸ نفر برای اولین بار شگفتی آفریدند و این آمار حتی در بین مسابقات دوسالانه کاریکاتور تهران هم بی نظیر است. این نشان از توجه صمیمانه هنرمندان گرانمایه این مرز و بوم به معضل جهانی ویروس کرونا دارد.

بزودی اسامی داوران اعلام خواهد شد. همچنین امیدواریم هر چه زودتر شاهد از بین رفتن این ویروس باشیم تا مراسم اختتامیه این مسابقه را برگذار نماییم، اگر این اتفاق بزودی صورت نگیرد، ناچاریم به شکل آنلاین اختتامیه را برگزار نماییم. و راهکارهای آن را بدیهی است از طریق همین سایت اعلام می کنیم.

نکته مهم دیگر این است که در سایت ۲۱۷۲ اثر بارگذاری شد، اما این به این معنا نیست که هیئت داوران کل آثار را نبینند، ناچار بودیم به اقتضای زمان و کارهایی که فقط در مقطع خاصی معنا پیدا می کردند طرح هایی را انتخاب و بر روی سایت قرار دهیم و این از ارزش هیچیک از کارها کم نمی کند.

هنرمندان ۸۸ کشور در مجموع در این مسابقه حضور داشتند که در ایران کم نظیر و در دنیا هم بندرت این مشارکت گسترده را شاهدیم. دنبال بیلان یا آمار نیستیم، اهمیت فوق العاده کار باعث شد تا بسیاری از هنرمندان ایران و دنیا در این مشارکت داشته باشند.

باز هم از لطف و همکاری شما بی نهایت سپاسگزاریم. 

 

شرایط:

هر شرکت کننده می تواند در هر بخش حداکثر ۵ اثر ارسال نماید.

- آثار باید با فرمت png یا jpg و رزولوشن ۳۰۰dpi و در طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل ارسال شود. 

- ارسال نام و نام خانوادگی، آدرس پستی، آدرس ایمیل، تلفن، عکس و سوابق کاری در قالب فایل word توسط هنرمند الزامی است.

- به هنرمندانی که آثارشان به فینال راه یابد کاتالوگ نمایشگاه اهدا می شود، (۵۰ فینالیست ) و فایل الکترونیکی PDF کاتالوگ برای همه شرکت کنندگان ارائه می شود.

 - اهدای جوایز برگزیدگان ایرانی منوط به حضورآنان درمراسم اختتامیه است. ( بدیهی است بعد از شکست کرونا!) ، شایان ذکر است کمک هزینه  سفر به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت.

جوایز:

نفر اول: ۱۵۰۰ یورو به همراه تندیس و لوح تقدیر

نفر دوم : ۱۰۰۰ یورو به همراه تندیس و لوح تقدیر

نفر سوم : ۵۰۰ یورو به همراه تندیس و لوح تقدیر

جوایز ویژه برای هنرمندان ایرانی:

به  هفت نفر جایزه نقدی دو میلیون تومانی به همراه یادمان تقدیر تعلق می گیرد.

مهلت ارسال آثار تمدید شد :

تا ۲۱ فروردین ۱۳۹۹

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز:

متعاقبا  اعلام می شود.

نشانی ارسال الکترونیکی آثار: 
coronacontest@gmail.com

برای دیدن لیست شرکت کنندگان اینجا را کلیک کنید.

برای دیدن گالری مسابقه "ما کرونا را شکست می دهیم" لطفا اینجا را کلیک کنید.

با مشارکت:

دانشگاه علوم پزشکی شیراز 

انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس ، بنیاد فرهنگی و هنری روایت فتح، بنیاد احسان برکت ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ،مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری , اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه مجازی آی گپ و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر 

 

 

 

 

فراخوان

نمایش بیشتر

هنرمندان

نمایش بیشتر

گالری

نمایش بیشتر

ویدیو

نمایش بیشتر